vriendschapsbandje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 Juli 2013 om 20:54 |
Weet iemand misschien hoe zo"n rond geval heet om vriendschapsarmbandjes te maken.
|
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bedoel je scoobidoo/skoebidoe??
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
bedoel je zon houten ster?
weet niet hoe t heet, maar renske verkoopt t op internet , hobbydoos winkel |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
punnik poppetje?
|
|
![]() |
|
haakmiep ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
kumihimo
|
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik heb bij de Action een gekocht van Style me Up, was volgens mij 3,95 voor een setje compleet met garen. Het was een cadeautje dus of het werkt weet ik niet.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik begon altijd met een vlechtje daar prikte ik een veiligheidsspeldje aan. Draadje door het speldje en dat knoopte ik dan aan de deurkruk, sleutel van mijn bovenste laatje van mijn buro, ....
En dan knopen maar tot het lang genoeg was. En dan weer afsluiten met een vlechtje. Dan kun je het met die vlechtjes vastknopen. Ik gebruikte voor het armbandje katoen, ik dacht zelfs met een dubbele draad. Ik heb zelfs wel eens een brede armband gemaakt, zo groot dat het een halsband werd voor mijn hond !
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De doosjes voor vriendschapsbandjes liggen soms bij Euroland en Action.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Essy ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2010 Status: Offline Points: 475 |
Wat een antwoorden hihi
Het juiste antwoord komt van Haakmiep het is een kumihimo wiel, nu nog uitzoeken waar ik zoiets kan kopen en of er patronen voor zijn te krijgen. Maar ik zeker ook nog even bij de Action langs wie weet hebben die iets wat er op lijkt. |
|
Groetjes van Essy
gisteren is verleden tijd, morgen is een mysterie, vandaag is 'n geschenk |
|
![]() |
|
Yobsje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Ik heb bij een aantal winkels gezocht naar de pakketjes van Style me up, maar niet meer te vinden. Het leek mij ook wel leuk om te doen, dus nu een besteld via Creapottery.nl, een kleine voor € 3,80, gisteren besteld en betaald en vandaag al in huis. Straks eens even uitproberen.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |