T-shirt borduren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Juli 2013 om 01:00 |
Hallo Allemaal,
Graag wil ik mijn vriend verassen met een polo waarop een afbeelding en tekst van zijn favoriete spel (vriendlief en ik zijn gamers) Nu wil ik natuurlijk zo goed mogelijk doen, of laten doen, wat ik kan wel in kruissteek boruren, maar het lijkt me leuker om het geborduurd te hebben zoals je op merkkleding ziet, zeg maar dat het hoger ligt op het t-shirt, weet iemand hoe ik dit (ik heb geen naaimachine tot mijn beschikking) het mooist kan doen (of nogmaals, laten bij een bedrijf?) Alvast bedankt! Groetjes Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
misschien met een fijne ketting steek of een platsteek of steelsteek. volgens mij zijn die logo's in de platsteek trouwens . maar klik op google afbeeldingen even borduursteken in dan krijg je er veel en kan je zelf even kijken wat je het mooiste lijkt als het goed is staat hieronder een plaatje maar of dat ook is na opslaan weet ik niet
![]() Welk spel is het trouwens ben ik wel benieuwd naar ik doe ook diverse games ![]() succes ermee
|
|
![]() |
|
Gerbera ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Er bestaat spul dat heet waste canvas,dat zet je op de plek waar het moet komen en dan kun je gewoon kruissteek borduren.
Ben je klaar dan kan je de waste canvas er zo uithalen en dan heb je je borduursel. Moet je maar even op google kijken daar kun je wel iets vinden. Ik heb het nog nooit gebruikt,maar weet wel dat het er is Succes |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Op zoek naar iemand met een borduurmachine die dat voor je zou willen doen.
Het is dan niet alleen het borduren, maar ook een ontwerp maken (digitaliseren) voor de machine, dus hangt misschien wel een prijskaartje aan. Zij maakt hele mooie dingen: http://miriam.fampeeters.com/ Misschien dat ze het zou willen doen of iemand weet, die je verder kan helpen. |
|
![]() |
|
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
Hartelijk dank voor de reacties, Macheri het spel heet Mass Effect
|
|
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oke dank je wel dat ken ik niet ga het even opzoeken is het een lrp spel???? mijn man en dochter zijn daar gek op.Weet alleen even geen namen van hun spellen zo gauw
|
|
![]() |
|
Mass Effect is een videogame dat zich duizenden jaren voor ons afspeelt, je bent een mens genaamd Shepard en komt erachter dat er iets flink mis is, ik ga het niet verklappen mocht je het willen spelen maar alles wat je doet heeft effect op het spel en zijn volg delen
|
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |