Zeeman heeft sinds 2 weken KATOEN!!! |
Reageer |
Autheur | |
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Juli 2013 om 12:56 |
Yeahh ik kwam vandaag bij de zeeman en wat ziet mijn oog kleine bolletjes katoen voor 1,29 bij ons hadden ze alleen zwart en wit maar het meisje in de winkel wist me te vertellen dat ze in andere filialen ook al andere kleurtjes had gezien, ben helemaal happy
|
|
Liefs Diana
|
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoeveel zit erop een bolletje???
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
TaNichia
Hobbywonder Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb even gebelt er zit 50 gr op een bolletje
|
|
Liefs Diana
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat?????!!!! Nu weet ik zeker dat ik vanavond echt nog even boodschappen moet doen.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
alleen jammer het is steeds uitverkocht
echt balen ik heb nu gevraagd of ze het vast willen houden de volgende keer nia |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kleurene die ik zag, vond ik wat flets,maar tis niet duur natuurlijk
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze hebben de volgende kleuren wit, zwart, roze, zalm roze, bordeux rood en staal blauw
|
|
Anne-Marie
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de tip ik ga morgen kijken
|
|
oant Sjen
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is geen glans garen. Ze hebben 6 kleurtjes maar op de wikkel staat ook geen dikte aangegeven. Wel een mooie prijs dus ik heb me getrakteerd op een paar kleurtjes :)
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb 10 bolletjes gaan halen , 5 kleuren dus elk 2
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
jammer Jammer ,bij de zeeman in Franeker en Harlingen hadden ze geen katoen ook niet gehad.
alle zeeman winkels hebben dus niet het zelfde te koop
|
|
oant Sjen
|
|
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
|
Das een rede voor mij om morgen of maandag er even langs te schieten!
|
|
xxy
Groupie Lid sinds: 12 Mei 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
zeeman in baarn had het ook niet
jammer |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind dat wel vaag. Misschien eens bellen met Zeeman? Beide filialen in Ede hadden ruimschoots voorraad. Leek dat dit toch wel standaard voorraad voor elke winkel moest zijn :S
|
|
xxy
Groupie Lid sinds: 12 Mei 2013 Status: Offline Points: 44 |
Post Options
Thanks(0)
|
neehoor Prideke
elke winkel standdaard voorraad ik kan naar 3 verschillende zeemannen en die hebben alle drie niet hetzelfde assortiment en waarom............ nou mij te warm om dta uit te zoeken tis zoals het is http://forum.hobbydoos.nl/smileys/smiley1.gif |
|
Prideke
Post Options
Thanks(0)
|
Dan hadden wij geluk :) Maar zo bijzonder mooi is dit katoen niet hoor. Ik denk dat je in de drops serie nu met de 35% kortingsweken mooier en beter garen vindt voor ongeveer dezelfde prijs :)
|
|
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed om te weten! Ik ga zo gelijk even kijken of 'onze' Zeeman ook katoen heeft!
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de zeeman een mail gestuurd .ze beweren dat alle filialen
de zelfde producten verkopen. Niet dus ….dat heb ik ze in een tweede mail maar even verteld. En ………. Niet te geloven .vanmorgen lag en bij de zeeman in
Franeker katoen. Alleen saaie kleuren. Maar ja het is katoen |
|
oant Sjen
|
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goed dat ik het weet , ga morgen ook even kijken . gelukkig hebben we meer Zeemannen . Well kijken of ze de kleur hebben die ik zoek.
ben er blij van ha ha
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |