Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jean Greenhowe gratis patroontjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jean Greenhowe gratis patroontjes
    Posted: 24 Juli 2013 om 17:12
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 17:48
Dank je Bloem !
Ben momenteel meer van de haak dan de brei, maar wie weet draait dit ook weer een keer om. Wink
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 17:54
als ik een breipatroon leuk vind .dan haak ik het gewoon .dat doe ik op het moment ook liever  
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 18:07
"Gewoon" Wink
Is iedere steek dan een haaksteek en iedere toer ook een haaktoer ?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 18:32
ja zo doe ik het wel. een toer tricot is  heen recht en terug av .dat is gelijk aan een toer vasten
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 18:36
Bedankt Bloem !
Ik heb ook best veel leuke breipatronen, dus zou ik die dan op die manier toch kunnen gebruiken, maar dan met de haaknaald. Ga eens een keer een poging wagen.
In het begin dacht ik, dat ik engelse patronen niet zou kunnen en nu draai ik daar ook mijn hand niet meer voor om. Wink
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 18:52
Dat klinkt interessant. Dus 2 naalden tricotsteek (1 nld r,1 nld av) is 1 rij vasten?
Wat heb je dan voor trucje als er ribbels gebreid zijn. Ik zag nl bij een van de patroontjes een ribbeltjes figuurtje. Hoewel ik tegenwoordig net meer van de brei ben vind ik het wel leuk om te weten.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 19:20
Alle naalden bestaan uit rechte steken. 2 naalden gebreid in rechte steken = 1 ribbel
en dan haak ik dus 1 toer vasten

oant Sjen
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 21:26
bedankt voor de link heb er al verschillende uitgeprint vindt ze prachtig
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns