warm pffff |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Juli 2013 om 13:09 |
Is het daar in Nederland ook zo warm ??? Hier in belgiee zijn we aant bakken je kan niet met blote voeten op de tegels buiten want je voetzolen blijven er aan plakkenen ze zeggen ,je moet veel drinken maar ik word daar zo zat van met al die krieken en trapiste en pintjes bier en het ergste ,het is te warm om te breien en te haken ,dan doe ik maar eens lekker niets....
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
amifan
Hobbyguru Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1168 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier in Den Helder, vast niet zo warm als in Limburg en verder maar ook best warm. Net een waterijsje op en doe ook heeel rustig aan. Haken lukt wel maar niet zo snel.
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier in harderwijk is het ook behoorlijk puffen, heb net gewerkt in een bouwmarkt maar nu doe ik niet zoveel meer.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op de noordkant is het nu 29,9 graden hier. En hier is regio Valkenburg. Er schijnt regen voorspeld te zijn!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Lida, ook ik zit er ook op te wachten........
|
|
groetjes geesje
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heerlijk! kan me niet warm genoeg zijn. Eindelijk geen pijn, geen lichaam wat door de reuma niet mee wil werken hoeraaa!! Laat het nog maar maanden zulk weer blijven
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier op het noorden 29.8 en dan zit ik nog wel dicht bij zee .
Maar ja met een oostenwind is er natuurlijk geen zeewindje . Zijn net bij mijn dochter de tuin wezen sproeien en hier staat nu de sproeier ook weer aan . Ze kunnen wel regen voorspellen ,maar ik moet het eerst nog zien . Als het dan maar geen "rampenweer" wordt .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit middenin de tuin met een knoert van een waaier te proberen briesjes te vangen onder de parasol. De katten liggen amechtig in het gras, ze hebben totaal geen zin in ruzie met de buurkatten, houen zo!
En ik vries telkens bodempjes water in om die later bij te vullen, zodat ik aldoor koele drankjes heb. En dan maak ik ook veel milkshakes of ik neem een waterijsje. Haken en breien gaat wel met een handdoekje erbij voor de klamme handjes. Ik ben piepkleine kleertjes aan het breien voor piepkleine popjes. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ach prideke heerlijk dat t jou niet te warm is! Maarre mag t ietsje minder?
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik leef helemaal met je mee hoor, maar volgens mij kan dat ook heel goed bij een mooie 24 graden en een lagere vochtigheidsgraad dan is het ook erg aangenaam en dat vinden mijn gewrichtjes eigenlijk weer fijner want die hebben van deze temperaturen juist last. (en zo heeft iedereen wat niet waar) Maar goed weinig doen een ijsje erbij en een zeer lekker uitgevallen zelfgemaakte ijsthee en het is uit te houden
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor mij is het ook net iets te warm, een paar graadjes minder, zou heerlijk zijn.
Maar Prideke, ik moet je gelijk geven, mijn pijn is ook een stuk minder (fibromyalgie; weke-delen reuma) ! Had eerlijk gezegd de koppeling nog niet gelegd. Een gevaar is bij mij dan weer, dat de migraine op de loer ligt, als het te benauwd is.
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
En dan zwijgen we nog over die massa's glazen cava die je hier overal op de terrasjes ziet en in mindere mate de sangria maar daar krijg je dan weer zo'n dorst van Hier was het daarstraks 33 graden....ppffff.....iedereen loopt hier rond met verkoudheden en keelontstekingen door de airco's. Neen, geef mij dan maar een gezonde 25 graden. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder zei altijd:" Het zal wel ergens goed voor zijn!" En ik lees net dat Prideke zich hier het beste bij voelt! Daar denk ik dan maar aan, puffend voor de ventilator.
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag een warme werkdag in spijkerbroek en zwart shirt op het terras gelopen, erg druk en vele glaasjes icetea weggebracht. Zelf heel veel water gedronken en nu met de voetjes omhoog in de tuin. Morgen weer werken, hoop op iets meer wind dan vandaag. Gisteren de hele middag op het meer vertoefd, in een gehuurd bootje, met man en kinderen, dat is echt heel leuk, gaan we vast weer eens doen als het zo warm is.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
deze middag was het hier 38.8 in de schaduw gemeten dus in de zon zal het dan een pak warmer geweest zijn . Het moeilijke voor mij bij zulk weer is het NIET kunnen slapen , echt erg hoor . Als ik op een nachtje 3uurtjes slaap is dit voor mij al heel veel , dus ik hoop op een iets mindere temperatuur . het enige goed wat daar aan is , is dat mijn werk gedaan is voor de grote hitte begint
. dus de namiddag lekker in mijn zeteltje en zalig niks doen Bij de kine (voor de arm nog steeds ) is het ook puffen nu en daar moet ik dan ook nog 3x per week naartoe maar verder is de zomer zalig
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier in Landgraaf was het ook snikheet vanmiddag was het in de tuin 36,3 graden. vanmiddag was dus binnenzitten . Heb vakantie wilde dagjes uit doen maar is mij echt te warm voor dan thuis maar rustig aan doen met de kids.
Voor ons zoontje van 6 is diy weer ook niks krijgt heel veeel last van exzeem en heeft nu heel veel jeuk helaas slaapt in extra pyama en veel cremen meer kan niet op dit moment. Mij mag het dus 25 graden zijn dan ben ik ook tevreden, en kunnen we heerlijk bewegen
|
|
Kralemie
Duizendpoot Lid sinds: 21 Juni 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op mijn werk staat de airco veel te hoog. Het is een groot 'modern' gebouw, waar we niet eens een raam open kunnen zetten :( Overdag is het bibberen geblazen om dan na het werk in een snikhete auto naar huis te moeten. Pff ik lijk er vandaag maar niet van bij te komen... Lekker luieren op de bank dan maar, met een haakwerkje Laat die regen maar komen en daarna weer wel zonneschijn natuurlijk !
|
|
groetjes,
Annemie |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel herkenbaar! Bij mij viel het ook in ene op hoor dat ik pijnvrij was (fybro, artrose en artritis). Ik ben het zo gewend dat ik altijd pijn heb dat in ene echt "heeeyyyyyy geen pijn!"was :) Dat benauwde is ook niets! Smog is slecht gewoon. Ik ga met jullie mee... ietsie minder graag, dan kan je nog wat dingen doen dan wegsmelten van een bank of stoel hihi. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier spreken ze van een hittegolf,al zijn er felle onweders bij ,nu heb ik toch een lekker ijsje gegeten ,het is yochert met bosbessen mmmm,ben niet zo voor ijsjes maar deze heb te veel gedaan deze week ,mijn dochter helpen verhuizen en nu lig ik in de zetel met overal pijn ....... |
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik lig hier warm te wezen op de camping, de gehaakte vierkantjes liggen in de caravan te wachten tot het koeler wordt, we doen het hier rustig aan en vanavond gaan we een eindje fietsen om de stijfheid uit onze botten weg te krijgen.
|
|
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |