kent iemand deze steek |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
sonja ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Juli 2013 om 09:48 |
|
goeiemorgen
![]() ik wil graag dit vestje maken maar ik ken deze steek niet Ik heb al verschillende boeken met haaksteken doorzocht en vind niets wat er op lijkt (t zal toch geen brei steek zijn?) ![]() misschien kent er iemand deze steek of iets wat er op lijkt en is er ergens een beschrijving van? Alvast bedankt :) |
||
Sonja
|
||
![]() |
||
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hoi Sonja,Wat ik zo kon zien was het grote jasje/veste gehaakt in vaste steek en het versiersel in stokjes,
|
||
![]() |
||
![]() |
||
sonja ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juli 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 236 |
|
de versiersels enz ,daar heb ik wel ideetjes voor gevonden
![]() maar voor de basis steek heb ik totaal geen idee niet hoe dit moet, de steken lijken mij zig zag te gaan ![]() (ben ook geen haak expert) |
||
Sonja
|
||
![]() |
||
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
|
het is haken zeker weten maar ik zou het dichterbij moeten zien
|
||
Hou de eer aan jezelf
|
||
![]() |
||
|
ik heb de foto van een webside opgeslagen..
helaas is de kwaliteit niet zo goed om er een goede close up van te maken.
|
||
Sonja
|
||
![]() |
||
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
|
Het zou een gekruist stokje kunnen zijn . Kijk eens op de site van Drops die hebben een video met uitleg .
Even proberen of het lijkt en je weet wat meer . Ik denk
|
||
![]() |
||
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
|
Volgens mij is het ook gehaakt.
En is er 1 toer vaste gehaakt en dan iets anders met de volgende toer gedaan. Daar je je werk keert, ziet dat er ook altijd al anders uit, dan bijv een amigurumi, maar er zit inderdaad iets in waardoor de steek schuin komt te staan ????
|
||
![]() |
||
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
|
Het ziet er voor mij uit als simpelweg halve stokjes op en neer gehaakt, maar zeker weten doe ik het niet...daar is de kwaliteit van de foto niet goed genoeg voor. Ik kan me echter geen andere steek voorstellen die dit patroon geeft.
|
||
![]() |
||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
|
Ik denk dat Mutti weleens gelijk zou kunnen hebben en dat het een gekruist stokje is. ik zal even zoeken ik heb volgens mij wel wat steek voorbeelden staan ergens Ik hoop dat dit er dan tussen zit
![]() Maar ik wil het wel naar je toe sturen ik heb alleen geen e.mail adres van je. Als je bij je members profiel dat vind je links onder je naam bij je topic op de plek bij het MSN vlindertje bij niet gegeven Zie het voorbeeld hieronder
je e.mail adres zet dan kunnen de ingelogde leden je ook adres lezen en niemand anders verder. Dus niet in het forum je e.mailadres zetten want dat kan een hoop spam opleveren. Het e.mail adres dat je bij inschrijven hebt gegeven staat nl. alleen maar open voor Hobbydoos.
|
||
![]() |
||
|
Hallo dames heel erg bedankt voor alle info
ik heb helaas eergsiteren op de verkeerde link in mijn e-mail geklikt(insubscribe to receive any mail anymore) kweet nu nie hoe ik da terug in orde moet krijgen ??(das op zij Vlaams geschreven ![]() ik ben al heel blij zijn met een uitleg over (ongev) éénzelfde schuine steek :) ps Macheri ;mijn e-mailadres vermelden ga ik nu dadelijk (proberen) in orde te maken :) groetjes Sonja
|
||
Sonja
|
||
![]() |
||
|
hum hum .. zoals ik als gevreesd had wet ik niet hoe ik mijn e-mail bij het MSN vlindertje moet invullen?
![]() ik kan er niets aan veranderen als ik er op klik .. maar ik heb wel mijn e-mail adres opgegeven bij mijn algemene gegevens /profiel en ik heb ook reeds een mail ontvangen van een hobbydoos dame :)
|
||
Sonja
|
||
![]() |
||
|
ik heb een video gezien van gekruiste stokjes en die lijken er inderdaad sterk op bedankt
![]() |
||
Sonja
|
||
![]() |
||
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
|
Helaas Het staat er nog niet bij dus ik kan je nog steeds niks sturen
![]() Kijk voor evt uitleg bij even voorstellen daar staat een topic met hoe het moet. Dat is dit topic:
|
||
![]() |
||
|
hallo,ik heb mijn profiel aangepast en bij windows life messanger mijn e mail adres ook ingevuld (er staat bij mijn profiel wijzigen nergens zo'n vlinder messanger embleempje bij , ik hoop dat ik het goed heb gedaan )
![]() |
||
Sonja
|
||
![]() |
||
|
Hoi hoi
Als je post gaat ontvangen heb je het goed gedaan ![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |