Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Algemeen verkooptopic

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Algemeen verkooptopic
    Posted: 30 Juli 2013 om 15:35
Ik doe deze garen weg omdat ik het nooit gebruik, ik maak gebruik van phildar coton 3 of catania, misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.

Zie marktplaats.

Bij interesse graag even een mailtje, e-mailadres staat in mn profiel.

Hoop dat het toegestaan is zo'n topic te posten, anders hoor ik het graag, dan verwijder ik het berichtje wel. :)

--------
Ik heb de titel aangepast, misschien zijn er nog meer mensen die iets willen verkopen!
Liefs,
Tamara
Back to Top
petra1982 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 17:14
Voor welke naald/pen is dit garen?
Groetjes Petra

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 17:27
Phildar phil crochet
100% katoen
50 gram - 185 meter
Naald 2,5

Roze (camelia - 0006) 10 volle bollen + 2 halven
Roest (giroflee - 0009) 10 bollen
Groen (anise - 0017) 8 bollen
Blauw (opale - 0011) 9 bollen
Paars (crocus - 0014) 8 bollen
Liefs,
Tamara
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 17:28
is het nummer 8 dan heb ik er wel belangstelling voor corrigami@chello.nl

mail mij maar even wil je groetjes Corrie
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 19:46
Wat bedoel je met nummer 8?
Liefs,
Tamara
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 15:12
Ik heb de titel aangepast, als er nog meer mensen zijn met koopjes kan je dat hier posten! Ik heb nog twee boekjes:
De bollen katoen zijn gereserveerd.

Zelf accessoires haken - Marcella Merckx
Is nog splinternieuw, gekregen, maar is toch niet mijn ding. Wil er graag 11€ verzendkosten voor, dan kan ik er een ander boek voor kopen. ;)

Sieraden maken om mee te schitteren
T.e.a.b. Ooit in een ver verleden maakte ik sieraden, nu doe ik er niets meer mee..

Liefs,
Tamara
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 15:29
Sorry  dat  ik misschien bot  overkom en voor mijn beurt praat. 
Maar ik vind dat dit topic hier eigenlijk niet  hoort. als je eens toevallig een partij over hebt en dat kwijt wil zeg ik ja maar ik vind het niet nodig om hier reklame te maken voor je MP verkoop.

Als je iets zoekt of wil  verkopen ga je naar MP  ik vind het hier niet  de plek voor MP  advertenties

Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 15:47
Je komt niet bot over hoor, maar ik dacht dat hier misschien mensen zaten met interesse in de boekjes, vandaar dat ik het zo heb gepost, maar wil het wel weghalen hoor. Alleen is het dan misschien makkelijker als een mod het hele topic verwijderd, want dan werkt het hele doel van het topic natuurlijk niet ;)
Liefs,
Tamara
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 17:54
persoonlijk vind ik het wel handig en had ik wel oren naar de katoen. Gelukkig vor Tams is er al een geintereseerde.
Ik ben voor dit topic.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 18:06
We hebben ook ergens een ruiltopic, ik vind het niet zo gek om eerst hier te vragen of er interesse is en iets pas later op marktplaats te zetten. Zolang het maar over hobbyartikelen gaat en niet over tweedehands fietsen of wasmachines.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 21:41
Als er ook mensen voor dit topic zijn kan ik ook de link naar marktplaats weghalen en het aanbod laten staan. Zijn wel de foto's ook weg omdat ik nu via m'n mobiel forum. Bij interesse of vraag naar foto's dus even mailen ;)

Was ook verder niet bedoeld als reclame voor m'n marktplaats profiel, want of ik mijn spullen nou via mp of hier verkoop is voor mij om het even. Al vind ik het natuurlijk leuker een hobbydoosje blij te maken. ;)
Liefs,
Tamara
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 21:59
Ik zou zeggen, laat lekker staan
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 01:52
Originally posted by Tams Tams wrote:

Je komt niet bot over hoor, maar ik dacht dat hier misschien mensen zaten met interesse in de boekjes, vandaar dat ik het zo heb gepost, maar wil het wel weghalen hoor. Alleen is het dan misschien makkelijker als een mod het hele topic verwijderd, want dan werkt het hele doel van het topic natuurlijk niet ;)

Op zich werkt dit wel  een beetje want  als iemand  interesse heeft kan die via een private mesage naar de details vragen en kan je de link naar de geinteresseerde sturen. 

Maar  Magteld had  het over de ruiltopic en dat vind ik dan persoonlijk leuker. 
Ik viste alleen altijd naast het net, want ik reageerde altijd te laat ConfusedLOLLOL

Maar goed  wat ik al zeg  het is mijn mening en wie ben ik verder als andere het wel  leuk vinden, kan het  gewoon blijven staan en kijk ik gewoon niet toch Wink Wink

succes ermee

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.766 seconden.
Lang Yarns