Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

clovef of addi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: clovef of addi
    Posted: 31 Juli 2013 om 16:14
Hoi
Ik ga een bestelling plaatsen en wil graag weten welke haaknaald fijner is de addi of clover beide zijn ergonimisch
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:19
Ik haak naar volle tevredenheid met de clover, de andere ken ik niet.
Probleem is nu wel, dat ik dus met zo'n ouderwetse niet meer uit de voeten kan. LOL
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:22
Clover, andere nooit geprobeerd, bevalt prima
Had laatst een gewone en idd wat ging dat moeilijk
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:22
De addi is een stuk duurder ook ik heb ze beide nog nooit live gezien of gevoeld
Chris

Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:29
Ik heb zelf een clover, maar ik gebruik altijd die van de Wibra, die vind ik eigenlijk net zo fijn of fijner werken (en een stuk goedkoper). http://www.wibra.nl/collecties_basis.php?id=604&type=allerlei&cat=
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:38
Heb toch maar clover gedaan
Ooo ik kan haast niet wachten ik heb drops paris besteld met de kortingsactie
Ik begin weer aan een deken
Voor mijn zoon dit keer .....

Wordt vrvolgd zullen we maar zeggen
Chris

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 16:44
Ik heb alleen maar Clover en bevallen zo goed dat ik niet de intensie heb om andere te proberen... Maar misschien zijn die wel veel beter maar ik kan daar niet over oordelen.

Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
ita.1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ita.1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 18:42
ik zou niet weten hoe een Clover er uit ziet , ik haak nog gewoon met een oudewetse haaknaald . Kan iemand mij via een afbeelding laten zien , hoe een Clover er uit ziet .
Dank je wel

Groetjes
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 18:46
google afbeeldingen: clover haaknaald
Back to Top
miraatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer miraatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 20:18
ik heb ze allebei en ze zijn alle 2 even fijn, ik zou niet kunnen kiezen
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 01:02
Ik ken ze geen van beide ik haak  met een gewone haaknaald van de euroshop 2 voor een euro  en die haken heel  fijn ze zijn lekker glad en makkelijk handteerbaar. En mocht ik dan ergonomisch willen(of  moeten) dan maak ik er zelf een handvat aan met  Fimo klei  dan is het helemaal naar mijn hand gevormd. Met fijne haaknaald.

Maar ja ik heb datdan toevallig in huis moet je dat kopen ben je volgens mij net zo duur uit  als met  een clover of andere ergonomische haaknaald  
dus succes met je naalden.

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2013 om 07:27
Haak met clovers ! Vind ze geweldig
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns