clovef of addi |
Reageer |
Autheur | |
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Juli 2013 om 16:14 |
Hoi
Ik ga een bestelling plaatsen en wil graag weten welke haaknaald fijner is de addi of clover beide zijn ergonimisch |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik haak naar volle tevredenheid met de clover, de andere ken ik niet.
Probleem is nu wel, dat ik dus met zo'n ouderwetse niet meer uit de voeten kan.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Clover, andere nooit geprobeerd, bevalt prima
Had laatst een gewone en idd wat ging dat moeilijk |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
De addi is een stuk duurder ook ik heb ze beide nog nooit live gezien of gevoeld
|
|
Chris
|
zazia
Hobbyguru Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf een clover, maar ik gebruik altijd die van de Wibra, die vind ik eigenlijk net zo fijn of fijner werken (en een stuk goedkoper). http://www.wibra.nl/collecties_basis.php?id=604&type=allerlei&cat=
|
|
|
|
drempt
Post Options
Thanks(0)
|
Heb toch maar clover gedaan
Ooo ik kan haast niet wachten ik heb drops paris besteld met de kortingsactie Ik begin weer aan een deken Voor mijn zoon dit keer ..... Wordt vrvolgd zullen we maar zeggen |
|
Chris
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb alleen maar Clover en bevallen zo goed dat ik niet de intensie heb om andere te proberen... Maar misschien zijn die wel veel beter maar ik kan daar niet over oordelen.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
ita.1
Newbie Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou niet weten hoe een Clover er uit ziet , ik haak nog gewoon met een oudewetse haaknaald . Kan iemand mij via een afbeelding laten zien , hoe een Clover er uit ziet .
Dank je wel Groetjes
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
google afbeeldingen: clover haaknaald
|
|
miraatje
Duizendpoot Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ze allebei en ze zijn alle 2 even fijn, ik zou niet kunnen kiezen
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken ze geen van beide ik haak met een gewone haaknaald van de euroshop 2 voor een euro en die haken heel fijn ze zijn lekker glad en makkelijk handteerbaar. En mocht ik dan ergonomisch willen(of moeten) dan maak ik er zelf een handvat aan met Fimo klei dan is het helemaal naar mijn hand gevormd. Met fijne haaknaald.
Maar ja ik heb datdan toevallig in huis moet je dat kopen ben je volgens mij net zo duur uit als met een clover of andere ergonomische haaknaald dus succes met je naalden.
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haak met clovers ! Vind ze geweldig
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |