Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kent iemand deze steek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kent iemand deze steek
    Posted: 30 Juli 2013 om 09:48
goeiemorgen Smile
ik wil graag dit vestje maken maar ik ken deze steek niet
Ik heb al verschillende boeken met haaksteken doorzocht en vind niets wat er op lijkt
 (t zal toch geen brei steek zijn?)Confused
misschien kent er iemand deze steek of iets wat er op lijkt en is er ergens een beschrijving van?

Alvast bedankt :)

Sonja
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 10:11
Hoi Sonja,Wat ik zo kon zien was het grote jasje/veste gehaakt in vaste steek en het versiersel in stokjes,
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 10:23
de versiersels enz ,daar heb ik wel ideetjes voor gevonden Smile 
maar voor de basis steek heb ik totaal geen idee niet hoe dit moet,
de steken lijken mij zig zag te gaan Question net dat vind ik het mooie aan de steek
(ben ook geen haak expert)

Sonja
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 12:31
het is haken zeker weten maar ik zou het dichterbij moeten zien
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 12:35
ik heb de foto van een webside opgeslagen..
helaas is de kwaliteit niet zo goed om er een goede close up van te maken.
Sonja
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 13:01
Het zou een gekruist stokje kunnen zijn . Kijk eens op de site van Drops die hebben een video met uitleg .
Even proberen of het lijkt en je weet wat meer . Ik denk
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 13:37
Volgens mij is het ook gehaakt.
En is er 1 toer vaste gehaakt en dan iets anders met de volgende toer gedaan. Daar je je werk keert, ziet dat er ook altijd al anders uit, dan bijv een amigurumi, maar er zit inderdaad iets in waardoor de steek schuin komt te staan ????
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 15:52
Het ziet er voor mij uit als simpelweg halve stokjes op en neer gehaakt, maar zeker weten doe ik het niet...daar is de kwaliteit van de foto niet goed genoeg voor. Ik kan me echter geen andere steek voorstellen die dit patroon geeft.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2013 om 16:05
Ik  denk  dat  Mutti  weleens gelijk zou kunnen hebben en dat het een gekruist stokje is. ik zal even zoeken ik heb volgens mij  wel wat steek voorbeelden staan ergens  Ik hoop dat  dit er dan tussen zit Wink

Maar  ik  wil  het wel naar  je toe sturen  ik heb alleen geen e.mail adres van je.
Als je bij je members profiel  dat vind je links onder je naam bij je topic op de plek bij het MSN vlindertje bij niet gegeven Zie  het voorbeeld hieronder 

Windows Live Messenger:Windows Live Messenger niet gegeven

je e.mail adres zet dan kunnen de ingelogde leden je ook adres lezen en niemand anders verder. Dus niet  in het forum je e.mailadres zetten want dat kan een hoop spam opleveren.
Het  e.mail adres dat je bij inschrijven hebt gegeven staat nl. alleen maar open voor Hobbydoos.

Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 21:45
Hallo dames heel erg bedankt voor alle info
ik heb helaas eergsiteren op de verkeerde link in mijn e-mail geklikt(insubscribe to receive any mail anymore)
kweet nu nie hoe ik da terug in orde moet krijgen ??(das op zij Vlaams geschreven LOL)
ik ben al heel blij zijn met een uitleg over (ongev) éénzelfde schuine steek :)

ps Macheri ;mijn e-mailadres vermelden ga ik nu dadelijk (proberen) in orde te maken :)
groetjes Sonja
Sonja
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 21:56
hum hum ..
zoals ik als gevreesd had wet ik niet hoe ik mijn e-mail bij het MSN vlindertje moet invullen?Confused
ik kan er niets aan veranderen als ik er op klik ..

maar ik heb wel mijn e-mail adres opgegeven bij mijn algemene gegevens /profiel

en ik heb ook reeds een mail ontvangen van een hobbydoos dame :)
Sonja
Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2013 om 22:09
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Het zou een gekruist stokje kunnen zijn . Kijk eens op de site van Drops die hebben een video met uitleg .
Even proberen of het lijkt en je weet wat meer . Ik denk

ik heb een video gezien van gekruiste stokjes en die lijken er inderdaad sterk op
bedankt Smile
Sonja
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 16:56
Helaas Het staat  er nog niet  bij dus ik kan je nog steeds niks sturen Cry

Kijk voor evt uitleg bij even voorstellen daar staat  een topic  met hoe het  moet.

Dat is  dit topic:

Back to Top
sonja View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sonja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 17:17
Originally posted by macheri macheri wrote:

Helaas Het staat  er nog niet  bij dus ik kan je nog steeds niks sturen Cry

Kijk voor evt uitleg bij even voorstellen daar staat  een topic  met hoe het  moet.

Dat is  dit topic:
hallo,ik heb mijn profiel aangepast en bij windows life messanger mijn e mail adres ook ingevuld
(er staat bij mijn profiel wijzigen nergens zo'n vlinder messanger embleempje bij ,
ik hoop dat ik het goed heb gedaan )Confused
Sonja
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2013 om 17:46
Hoi  hoi 

Als je post gaat  ontvangen heb je het goed gedaan Wink

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns