wie kan mij helpen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
jeanet52 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2013 Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Augustus 2013 om 11:58 |
Hallo allemaal,
Mijn moeder was voor haar allereerste achterkleinzoon bezig een vestje te breien. Helaas heeft ze zijn geboorte niet mee mogen maken. ![]() ik hoop dat iemand me kan helpen Patroon van Phildar basball vestje met capuchon met de cijfers 01 geel ingebreid alleen de vermelding van het boek is ook al voldoende, dan kan ik verder gaan zoeken
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
sorry ik heb voor je gezocht en heb wel wat phildar patroontjes maar die net niet.
Maar als je naar de site van Phildar zelf gaat zouden ze het daar niet hebben???? heb hier wel enkele sites met Phildar patronen wie weet???? Hier kan je de inhoudt van de boeken van phildar bekijken misschien staat het er tussen in nr.92(de eerste) staat wel een vestje met cijfer erop maar niet met capuchon. http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/phildar-nr-29-baby-eenvoudige-patronen.asp (ff flauw maar deze ken je al ![]() Succes ermee en als ik nog wat vind laat ik het wel horen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb alleen 7 boekjes van Phildar editions Marie Claire en daar staat geen baseballvestje met nummer 01 in: Niemand hoeft dus te zoeken in: Babybreiwerk 50 modellen.., Fashion Baby, Babywereld, Zacht en Natuurlijk, De eerste uitzet en Baby-chic.
Helaas, ik hoop dat iemand anders je kan helpen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Deze misschien, maar dan kleiner gemaakt ?? http://www.hobbydoos.nl/patroon/model/boek/phildar71
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Ja deze lijkt idd wel erg op de beschrijving ik heb als het goed gegaan is de trui zelf even uitgelicht
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
![]() |
|
![]() |
|
Ja dat zou ook kunnen ik vind het in ieder geval wel erg leuk ook.
|
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
In de 085 phildar baby lente zomer 2013 staat een geel vestje met kap. Hopelijk kan je het vestje verder afmaken.
|
|
![]() |
|
jeanet52 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2013 Status: Offline Points: 3 |
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |