Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

iemand bekend in Sneek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: iemand bekend in Sneek
    Posted: 03 Augustus 2013 om 13:08
Ik ga a.s. dinsdag met mijn zus naar Sneek. Ik ben daar nog nooit geweest. Iemand leuke winkeltips, hobbywinkels. voordeelwinkeltjes etc? 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 14:08
ik weet dat er een Wibra zit in de Oosterdijk straat dat is een winkel straat .daar haal ik katoen garen
ze hebben meestal leuke kleuren. en hobby winkel Devo aan het  Grootzant  daar is echt alles te koop
en wil je stoffen alle soorten gordijnen en kleding en ass   heeft Jan Sikken te koop hij zit  een paar winkels verder  aan het Grootzand in Sneek.
het lijkt wel of ik reclame maak
oant Sjen
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 14:28
Dank je Bloem. Hopelijk heeft deze Wibra oranje Saskia, die zoek ik namelijk. Bij ons bij de Wibra hebben ze weinig keuze. En Sikkens hebben we al helemaal niet!

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 15:18
Schuin tegen over de Wibra zit een Hobbyvoordeel, het assortiment wisselt vaak, maar daar haal ik wel eens katoen. Het assortiment katoen is bij de Wibra helaas ook niet zo groot. Bij de Devo is achterin een waar hobbypaleis. Leuk en lekker lunchadres is De Walrus, lekker ijs haal je bij Min 12 en als je van wijn/bitters houdt is Weduwe Joustra een aanrader. Er is een groot parkeerterrein waar je goedkoop kunt parkeren, daar is ook het zandsculpturenfestival. Ik mijd deze week Sneek, want het is er erg druk i.v.m. de Sneekweek, dat kan natuurlijk ook gezellig zijn als je gaat winkelen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 15:27
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 17:46
Jij gaat vast heerlijk shoppen, Mayabees !
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Augustus 2013 om 18:47
Als je hobbywinkel Friesland intoetst in google vind je vast wel een wolwinkel in of om Sneek.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2013 om 07:51
Dank je dames. 

En ja, Yobsje zag inderdaad dat het Sneekweek is. Hebben gelukkig Omrop Fryslân in TwenteTongue
Maar we zien wel. Rijd morgen gewoon naar Rijs waar mijn zus momenteel op de camping verblijft. 

Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Augustus 2013 om 09:19
Dan zwaai ik morgen wel even naar je , want je rijdt dan vast vlak bij ons langs. Veel winkelplezier morgen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns