Cavia haken |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Pakaba ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Juni 2013 Status: Offline Points: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 Augustus 2013 om 16:42 |
Hoi
Ik kreeg via Karen het patroon om de cavia te haken maar ik ben een beginnende haker en begrijp het patroon niet. Is er iemand die de cavia al maakte en mij daarmee wat kan helpen? Voorbeeld wat wordt bedoeld met. L2,6v. (6st ). Ik dacht eerst 2 lossen haken en dan 6 vasten maar dan heb ik toch geen 6 steken. Alvast bedankt |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
moet het in de ronte worden gehaakt? dan bedoelen ze dat je 2 lossen haakt en in de 2e l 6 vaste
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
Pakaba ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 19 Juni 2013 Status: Offline Points: 14 |
Hoi
Ik denk het wel maar ik weet het niet zeker. Ik zal het eens proberen. Dankje voor de snelle reactie. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
je kan dit dan het beste aan Karen vragen op haar pagina op hyves of facebook. Zij of iemand van de groep antwoord je dezelfde dag nog.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
je kan ook met 6 steken een magic ring maken er staat een voorbeeld van hoe je dat meot doen op You tube.
En dan werk je idd in het rond.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |