Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

warm pffff

Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: warm pffff
    Posted: 23 Juli 2013 om 13:09
Is het daar in Nederland ook zo warm ??? Hier in belgiee zijn we aant bakken je kan niet met blote voeten op de tegels buiten want je voetzolen blijven er aan plakkenLOLen ze zeggen ,je moet veel drinken maar ik word daar zo zat van met al die krieken en trapiste en pintjes bier Beeren het ergste ,het is te warm om te breien en te haken ,dan doe ik maar eens lekker niets....Cool
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 13:41
Hier in Den Helder, vast niet zo warm als in Limburg en verder maar ook best warm. Net een waterijsje op en doe ook heeel rustig aan. Haken lukt wel maar niet zo snel.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 13:47
hier in harderwijk is het ook behoorlijk puffen, heb net gewerkt in een bouwmarkt maar nu doe ik niet zoveel meer.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 14:00
Op de noordkant is het nu 29,9 graden hier. En hier is regio Valkenburg. Er schijnt regen voorspeld te zijn!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 14:11
Hoi Lida,  ook Cool ik zit er ook op te wachten........
groetjes geesje
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 14:58
Heerlijk! kan me niet warm genoeg zijn. Eindelijk geen pijn, geen lichaam wat door de reuma niet mee wil werken hoeraaa!! Laat het nog maar maanden zulk weer blijven Thumbs Up
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 15:39
Hier op het noorden 29.8 en dan zit ik nog wel dicht bij zee .
Maar ja met een oostenwind is er natuurlijk geen zeewindje .

Zijn net bij mijn dochter de tuin wezen sproeien en hier staat nu de sproeier ook weer aan .
Ze kunnen wel regen voorspellen ,maar ik moet het eerst nog zien .
Als het dan maar geen "rampenweer" wordt .
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 16:41
Ik zit middenin de tuin met een knoert van een waaier te proberen briesjes te vangen onder de parasol. De katten liggen amechtig in het gras, ze hebben totaal geen zin in ruzie met de buurkatten, houen zo!

En ik vries telkens bodempjes water in om die later bij te vullen, zodat ik aldoor koele drankjes heb. En dan maak ik ook veel milkshakes of ik neem een waterijsje.

Haken en breien gaat wel met een handdoekje erbij voor de klamme handjes. Ik ben piepkleine kleertjes aan het breien voor piepkleine popjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 17:18
Ach prideke heerlijk dat t jou niet te warm is! Maarre mag t ietsje minder?
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 17:31
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Heerlijk! kan me niet warm genoeg zijn. Eindelijk geen pijn, geen lichaam wat door de reuma niet mee wil werken hoeraaa!! Laat het nog maar maanden zulk weer blijven Thumbs Up

Ik  leef helemaal  met je mee hoor,  maar volgens mij kan dat ook heel goed bij een mooie 24 graden en een lagere vochtigheidsgraad dan is het  ook erg aangenaam en dat  vinden mijn gewrichtjes  eigenlijk weer fijner want die  hebben van deze temperaturen juist last. (en zo heeft iedereen wat  niet waar)Wink Maar goed weinig doen een ijsje erbij en een zeer lekker uitgevallen zelfgemaakte ijsthee en het is uit te houden Wink  

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 18:41
Voor mij is het ook net iets te warm, een paar graadjes minder, zou heerlijk zijn.
Maar Prideke, ik moet je gelijk geven, mijn pijn is ook een stuk minder (fibromyalgie; weke-delen reuma) ! Had eerlijk gezegd de koppeling nog niet gelegd.
Een gevaar is bij mij dan weer, dat de migraine op de loer ligt, als het te benauwd is. Angry
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 18:54
Originally posted by pareltje2011 pareltje2011 wrote:

en ze zeggen ,je moet veel drinken maar ik word daar zo zat van met al die krieken en trapiste en pintjes bier Beer

En dan zwijgen we nog over die massa's glazen cava die je hier overal op de terrasjes ziet en in mindere mate de sangria Wink maar daar krijg je dan weer zo'n dorst van LOL
Hier was het daarstraks 33 graden....ppffff.....iedereen loopt hier rond met verkoudheden en keelontstekingen door de airco's. Neen, geef mij dan maar een gezonde 25 graden. Smile
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 19:52
Mijn moeder zei altijd:" Het zal wel ergens goed voor zijn!" En ik lees net dat Prideke zich hier het beste bij voelt! Daar denk ik dan maar aan, puffend voor de ventilator.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 20:54
Vandaag een warme werkdag in spijkerbroek en zwart shirt op het terras gelopen, erg druk en vele glaasjes icetea weggebracht. Zelf heel veel water gedronken en nu met de voetjes omhoog in de tuin. Morgen weer werken, hoop op iets meer wind dan vandaag. Gisteren de hele middag op het meer vertoefd, in een gehuurd bootje, met man en kinderen, dat is echt heel leuk, gaan we vast weer eens doen als het zo warm is.
Groet,

Yobsje
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 21:00
deze middag was het hier 38.8 in de schaduw gemeten Shocked dus in de zon zal het dan een pak warmer geweest zijn . Het moeilijke voor mij bij zulk weer is het NIET kunnen slapen , echt erg hoor . Als ik op een nachtje 3uurtjes slaap is dit voor mij al heel veel , dus ik hoop op een iets mindere temperatuur . het enige goed wat daar aan is , is dat mijn werk gedaan is voor de grote hitte begint Big smile
. dus de namiddag lekker in mijn zeteltje en zalig niks doen
Bij de kine (voor de arm nog steeds ) is het ook puffen nu en daar moet ik dan ook nog 3x per week naartoe Unhappy
maar verder is de zomer zalig Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 21:13
hier in Landgraaf was het ook snikheet vanmiddag was het in de tuin 36,3 graden. vanmiddag was dus binnenzitten . Heb vakantie wilde dagjes uit doen maar is mij echt te warm voor dan thuis maar rustig aan doen met de kids.
Voor ons zoontje van 6 is diy weer ook niks krijgt heel veeel last van exzeem en heeft nu heel veel jeuk helaas slaapt in extra pyama en veel cremen meer kan niet op dit moment.
Mij mag het dus 25 graden zijn dan ben ik ook tevreden, en kunnen we heerlijk bewegen
Back to Top
Kralemie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kralemie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2013 om 21:31
Op mijn werk staat de airco veel te hoog. Het is een groot 'modern' gebouw, waar we niet eens een raam open kunnen zetten :( Overdag is het bibberen geblazen om dan na het werk in een snikhete auto naar huis te moeten. Pff ik lijk er vandaag maar niet van bij te komen... Lekker luieren op de bank dan maar, met een haakwerkje Smile Laat die regen maar komen en daarna weer wel zonneschijn natuurlijk !
groetjes,
Annemie
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2013 om 01:12
Originally posted by Cully Cully wrote:

mijn pijn is ook een stuk minder (fibromyalgie; weke-delen reuma) ! Had eerlijk gezegd de koppeling nog niet gelegd.
Een gevaar is bij mij dan weer, dat de migraine op de loer ligt, als het te benauwd is. Angry

Heel herkenbaar! Bij mij viel het ook in ene op hoor dat ik pijnvrij was (fybro, artrose en artritis). Ik ben het zo gewend dat ik altijd pijn heb dat in ene echt "heeeyyyyyy geen pijn!"was :)

Dat benauwde is ook niets! Smog is slecht gewoon.
Ik ga met jullie mee... ietsie minder graag, dan kan je nog wat dingen doen dan wegsmelten van een bank of stoel hihi.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 16:07

Hier spreken ze van een hittegolf,al zijn er felle onweders bij ,nu heb ik toch een lekker ijsje gegeten ,het is yochert met bosbessen mmmm,ben niet zo voor ijsjes maar deze Tongue heb te veel gedaan deze week ,mijn dochter helpen verhuizen en nu lig ik in de zetel met overal pijn .......Dead 

WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2013 om 16:24
Ik lig hier warm te wezen op de camping, de gehaakte vierkantjes liggen in de caravan te wachten tot het koeler wordt, we doen het hier rustig aan en vanavond gaan we een eindje fietsen om de stijfheid uit onze botten weg te krijgen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.391 seconden.
Lang Yarns