Humor |
Reageer |
Autheur | |
Krissis
Hobbyguru Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 Augustus 2013 om 21:20 |
Ik werk in de gehandicaptenzorg als activiteitenbegeleider.
Sommige cliƫnten wonen thuis bij hun ouders, andere in een woonvorm. Ik kan humor erg waarderen en vind dat de moeder van een client een lintje verdient omdat ze haar zoon dit shirt heeft gekocht: Das toch helemaal humor? Ik vind het geweldig en respect voor die ouders om zo luchtig met hun kind om te gaan.
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja mega te gek
ik zeg zelf ook weleens tegen die van mij als ik iets moet onthouden van ze sorry maar mijn harde schiif zit vol hun kunnen dingen die ik zo vergeet enorm goed onthouden en onder mijn neus smeren namelijk hihi
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha zwart gallige humor! Tref je ook regelmatig aan bij mensen in de verpleging,brandweer, politie ed, als je er om lacht lijkt t minder erg, of zoiets
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb zelf een dochter die verstandelijk gehandicapt en autistisch is je moet wel zo,n humor hebben anders ga je er zelf aan onderdoor.
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja dat is inderdaad geweldig.
Respect voor mensen die zo kunnen denken, niet moeilijk doen gewoon doorgaan, met zielig doen kom je ook niet verder en wordt het alleen maar moeilijker.
Leuk trouwens dat je een collega bent alleen heb ik gewerkt met ouderen tot ik in de WAO terecht kwam. |
|
Mayabees
Hobbyguru Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Post Options
Thanks(0)
|
O die is geweldig.
Zag ook een keer een Down jongen lopen en op zijn T-shirt stond: Ik ben niet Down, ik ben Happy. Vond ik ook zo bijzonder mooi!
|
|
http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
die humor t-shirts kan ik ook waarderen, veel van mijn vrienden lopen ermee. een lollige die ik ken is : fietsen is gezond, eet meer fiets XD
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |