Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

GEVONDEN wie herkent deze pagina....

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: GEVONDEN wie herkent deze pagina....
    Posted: 10 Augustus 2013 om 13:55
Ik heb ooit uit een boekje een paar kopietjes gemaakt, maar weet niet meer de titel van het boekje. Heb alleen nog deze pagina. Waarschijnlijk te enthousiast opgeruimd.Embarrassed

Wie weet uit welk doeboekje dit komt. Heb al gegoogled maar kan het niet vinden.

alvast mijn dank.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 18:34
Hoi  hoi  Ik  weet het  niet heb mijn eigen doeboekjes door gespit maar het zit er niet tussen maar ik kan wel even op  clubs kijken of iemand daar het weet  ik zet daar  ook even de foto neer.

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Augustus 2013 om 20:35
Originally posted by macheri macheri wrote:

Hoi  hoi  Ik  weet het  niet heb mijn eigen doeboekjes door gespit maar het zit er niet tussen maar ik kan wel even op  clubs kijken of iemand daar het weet  ik zet daar  ook even de foto neer.

O dat zou heel fijn zijn Macheri. Alvast bedankt en anders tja pech.

Ik weet het ook niet meer volgens mij stond er in de titel iets over letters. 
Volgens mij is het een boekje voor kaarten maken.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 12:28
IK heb het  even aan een vriendin van ij gevraagd die is een kaartenmaakster en die zit in diverse fora. en als ik het zo  bekijk is het  iets van letters stempelen of zo  maar ik kon het  ook niet zo gauw vinden. 
Maar zij zet het  op  verschillende fora dus ik hoop dat er ergens eentje is die het weet.

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 13:33
Het is een boekje waarbij je wat ik mij herinner letters kan maken op verschillende manieren voor scrap en kaarten. Is een vierkant boekje. Weet niet of ik destijds boekje uit de bieb in Drachten had geleend of hier in Nijverdal. 
Volgens mij was het boekje niet meer te koop en heb toen een aantal kopietjes uit boek gemaakt.
Dank voor je moeite Macheri. Echt lief dat je helpt.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Augustus 2013 om 15:22
Graag  gedaan hoor en ik ken de doeboekjes wel  Ik kan alleen niet  op de naam komen ze hebben altijd van die aparte namen  zoals bv: 
Letters allerlei  of letters gestempeld  og weet ik  en dan moet je maar net de goeie naam  bedenken hihihi.
En ik  vind het leuk om dingen uit te zoeken en als ik dan nog iemand  kan helpen doe ik dat graag.

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 14:48
Thumbs Up

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 15:45
Weet je zeker dat het een "doe"boekje is ???

Die zijn toch vierkant ??.
Ik heb die van mij ook doorgekeken niet gevonden .

Ook andere hobby boekjes van kaarten maken waren het niet helaas .
Wel clowntjes borduren ,maar geen letters
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2013 om 23:33
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Weet je zeker dat het een "doe"boekje is ???

Die zijn toch vierkant ??.
Ik heb die van mij ook doorgekeken niet gevonden .

Ook andere hobby boekjes van kaarten maken waren het niet helaas .
Wel clowntjes borduren ,maar geen letters

Op andere pagina staat doeboekje. Boekje is ook vierkant. 
Wat ik mij herinner staan er zelfgemaakte sierletters in met tekeningen die je kan gebruiken.

Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2013 om 02:25
Ik heb nog niks van mijn vriendin gehoord helaas maar  ik denk dat  er nu  al wel  een paar clubs zijn die aan het  kijken zijn Wink

Back to Top
Ingetje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 15:22
Je kunt eventueel ook via de foto googelen; naast de zoekbalk staat een plaatje van een camera. Als je die klik, kun je daar de foto selecteren waarop je wil zoeken.
Je krijgt dan soortgelijke foto's als resultaat. Misschien zit er dan ook informatie bij over welk boekje dit gaat. Wink

Groetjes,
Ingetje
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 18:31
Hoi hoi  ik heb nog geen antwoord gekregen van mijn vriendin dus ik ben bang dat zij het ook niet heeft kunnen vinden sorry.

Maar  ik heb eens zitten neuzen zou het deze niet kunnen zijn

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 20:06
Nee deze is het niet. Weet dat het plaatje op voorkant ook voorzien was van confetti. 
Maar dank voor je hulp. 

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2013 om 07:44
GEVONDEN: het doe boekje heet: Decoratief lettertekenen van Mary Koperdraat- Buffing. 
Zal de bieb weer in moeten duiken, want is niet meer verkrijgbaar.

Dank je Macheri voor het helpen zoeken!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns