haakwerk fixeren |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Augustus 2013 om 17:30 |
Ik heb een klein mandje/tasje gehaakt dat rechtop moet blijven staan, net als een rieten mandje. Kan iemand mij zeggen hoe ik het haakwerk zo kan fixeren dat het overeind blijft staan?
Het is voor mijn kleindochter, ik heb een sprei voor haar gehaakt en in dezelfde kleuren een mandje om haar voorleesboek en knuffeltje in te bewaren.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
stijfsel waterglas houtlijm
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14131 |
Powertex.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2387 |
Dank je Mutty, ik heb inmiddels wat posts van mei 2013 gezien over hetzelfde onderwerp, maar daar las ik dat waterglas op gekleurd katoen vlekken kan geven. Is daar bij u iets van bekend?
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ik heb goede resultaten gehad met houtlijm...
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt .
IK blijf het heel ouderwets met stijfsel ( cracfree ) doen . Deed ik vroeger m,n petticot's ook mee . Wel zou ik het mandje over een vorm laten drogen . Petticot deed ik over de paraplu .
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
waterglas geeft bij mij geen vlekken.
De onderstaande foto heb ik van de week gemaakt.
![]() |
|
![]() |
|
Dank voor al jullie reacties. ik vraag me af welk product ervoor zorgt dat het goed, met water en schoonmaakmiddel, schoongemaakt kan worden wanneer dat nodig is. Het is natuurlijk niet iets dat je in de wasmachine kunt gooien.
Ik verwacht zelf eigenlijk waterglas, omdat dit ook gebruikt wordt om dingen waterdicht te maken. Maar misschien gaat dat met de andere producten ook?
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Powertex, maar mijn onderzetters zijn daardoor wel op plastic gaan lijken
|
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Suikerwater
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
ik denk dat suikerwater niet zo geschikt is voor haar, aangezien ze het later nog wil kunnen afwassen met een product. Anders is dit een prima verharder :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|
|
![]() |
|
Ik heb vanmiddag een pakje cracfree gekocht. Ik hou jullie op de hoogte van het resultaat
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |