Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon Alan Dart heksje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingetje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon Alan Dart heksje
    Posted: 17 Augustus 2013 om 11:08
Hallo dames,

Ik vond een oud topic, waarin iemand het patroon aanbood van het heksje en halloween poesje van Alan Dart.

Helaas kan ik niet meer op dat topic reageren, omdat het inmiddels is afgesloten...

Kan iemand me nog aan dit patroon helpen??

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ingrid

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 11:31
Vanwege copywright mogen patronen van Alan Dart niet meer openbaar verdeeld worden.
Vandaar dat je het topic niet meer terug vindt...
Dit zijn kooppatronen en die zijn te verkrijgen op verschillende locaties op het net waaronder :
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 12:44
Mocht je andere patronen willen ontvangen, dan is de onderstaande informatie belangrijk.

Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij
"Wijzig je profiel". Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat.

Let op: kooppatronen en andere patronen, waar copyright op zit, mogen niet worden doorgegeven, zoals ook in de regels van het forum vermeld wordt.

Het zou ook wel prettig zijn als je je voorstelt in de rubriek Even voorstellen. Dan weten we een beetje aan wie we een vriendienst bewijzen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ingetje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 13:03
Hallo dames, 

Bedankt voor de info!

Ik heb me inmiddels even voorgesteld in het daartoe bestemde topic en ook mijn email adres heb ik voor het forum openbaar gemaakt.

Groetjes,
Ingrid

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 13:25
hoi Ingetje,
je mail-adres is niet zichtbaar :-)
ga naar ' member controle panel ' links in de bovenhoek
je klikt dan op de blauwe titel 'bewerk profiel'
scroll dan zachtjes naar beneden tot je 'windows live Messenger' ziet staan
daarnaast je mailadres invullen
onderaan je profiel updaten en tis in orde :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Ingetje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 13:49
Hoi Lollibol,

Ik heb je aanwijzingen opgevolgd Wink

Is het email adres nu zichtbaar?

Groetjes,
Ingetje
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 14:01
ja hoor!!! Perfect :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Ingetje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2013 om 14:06
Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns