Was Geslaagd |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Lidia2
Hobbyguru Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 18 Augustus 2013 om 12:29 |
Hoi Dames,
Ik heb gisteren een Tuin Sale gehouden, in het begin dacht ik er komt niemand, maar in de loop van de dag kwamen al mijn buren langs. Ik had dan ook wel 50 leaflets in de brievenbussen gedaan. Ik heb verkocht voor 106 euro, de knipjes vlogen weg. Dus ik kan deze week 106 euro over maken voor de Stichting Ayubowan, kan toch weer een meisje mee geholpen worden. Ik doe even wat foto's bij van mijn stalletje. Op de eerste foto zie je dat we een bord hadden geplaatst voor het huis zodat de mensen wisten dat ze langs het huis in de tuin konden komen En daar hadden we weer een bord gezet waar op stond deze meisjes danken u hiervoor. Groetjes, Lidia URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=177TuinSale1.jpg][/URL] URL=http://www.freebits.nl/view.php?filename=492TuinSale3.jpg][/URL] |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee !
En wat had je veel moois op de tafels liggen !!!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ! Goed plan!
En leuk dat t lekker liep |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hele leuke dingen heb je daar op die tafels staan en wat een heerlijk gevoel dat je leuk verkocht hebt voor het goede doel
|
|
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een steengoed idee, en fijn dat het dan ook nog een leuk bedrag oplevert.
|
|
Claire
Hobbyguru Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie tafel met spulletje heb je Lidia, heel goed idee en wat een mooi bedrag heb je opgehaald. Fijn gevoel is dat dan he.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren |
|
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg leuk
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk zeg en je hebt ook mooie dingen staan hoor!!
|
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal top Lidia! Voor een eerste keer geen gek bedrag toch :)
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk gedaan zo in de tuin,en fijn dat je goed verkocht hebt
|
|
Groetjes jenny
|
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat fijn dat het een geslaagde dag is geweest. Het zag er allemaal prima uit.
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een leuk idee fijn dat het zo goed geslaagd is
|
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een goed idee en heeeel leuke dingen had je staan
Zijn de knipjes het meest verkocht of heb je ook nog veel ami´s weg mogen geven |
|
labeldoekje
Hobbywonder Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een mooie tafel maar ik bedoel dan uiteraard wat erop staat. Ook een goed project.
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw geweldig!
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Geweldig, en wat een leuke dingen staan er op je tafels.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat fijn voor je dat het geslaagd was
en fijn dat je het geld over kunt gaan maken met vriendelijke groet nia |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat heb je het leuk gedaan! Fijn dat het zo geslaagd was, een mooi bedrag om over te maken.
En nu kan je weer lekker nieuwe dingen maken...
|
|
QstephanieQ
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig idee!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooie creaties, en een heel goed idee moet ik zeggen.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |