Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Speenketting

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Speenketting
    Posted: 20 Augustus 2013 om 19:44
Hallo Allemaal,

Ik heb een vraagje ik ben nu 27 bijna 28 weken zwanger en nu vind ik het wel leuk om een speenketting te haken!
Hebben jullie misschien nog leuke ideeen??
Had bij Grietjekarwietje er al 1 gezien met een muis die vond ik wel schattig maar ben bang dat ik de muis iets te groot vind bij het mondje! Embarrassed

Dacht misschien kunnen jullie mij nog aan ideeen helpen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 20:03
Ik heb geen idee voor een spaanketting. Maar ik wil je wel feliciteren met je zwangerschap. Het einde is in zicht, sterkte voor de laatste loodjes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 20:09
Dank je wel!Big smile
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 20:17
Als je de rest van een speenketting weet(geen idee),mn kids hacden zon ding alleen toen ze in de wieg lagen. Zou je bij amigarumi of zoiets kunnen kijken.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 20:52
Hai, ik heb er van de week een paar gemaakt en staan in mijn web-shop www.kadootjevankatootje.nl. Kijk maar even voor inspiratie :) En gefeliciteerd met je zwangerschap.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 21:39
Breienmaar: bedankt voor de tip misschien kan ik er wel een leuk klein beestje aanhaken!

Hoi amifan, wat een prachtige speenkoorden heb je gemaakt! 
En bedankt voor de felicitaties!
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Augustus 2013 om 21:41
Alsje bij Googleafbeeldingen 'gehaakt speenkoord' intoetst krijg je er een hele boel te zien, veel zijn wel na te maken zonder patroon. Ik ging een speenkoord trouwens pas gebruiken zodra mijn zoon/dochter kon zitten, ik vond het anders veel te eng bij het nekje.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 09:46
Ik heb ook alleen het patroon van die muis.

Maar als je hem nu met haaknaald 2 of 2,5 (patroon zegt 3) dan wordt hij toch al kleiner !?!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 18:08
Bedankt voor de tip Cully dat kunnen we nog proberen!
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2014 om 20:12
Hallo,

Yobsje jij zegt dat je veel speenkoorden na kan maken via de plaatjes op google. Het ziet inderdaad heel makkelijk uit alleen weet ik niet hoe ik moet beginnen
Kunt u mijn vertellen hoe dat moet?. Neem aan dat ik bij de bretelsclip moet beginnen. maar hoe?

Mvg
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.625 seconden.
Lang Yarns