bullion steek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Augustus 2013 om 21:44 |
Na een tijdje zwoegen,uithalen opnieuw beginnen en op you tube gekeken te hebben. Toch maar even vragen?
Weet iemand een foefje om deze leuke steek te maken? geprobeerd om alle omhalingen losjes te houden,maar het lukt niet echt. Help!!
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op het filmpje dat ik zag, deed ze de doorhaling één voor één, niet door alle 7 omslagen tegelijk. Ik denk dat het een kwestie van oefenen is, hoe je de naald houdt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
![]() Liefs Jann
|
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Geweldig! wat slim met zo'n afgeknipt rietje! Ik ga het proberen.En oefenen! Hartstikke bedankt. |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Ik hoop voor je dat het gaat lukken meis, ik heb de steek ook geprobeerd, niet om te doen, het lukt mij ook voor geen meter, dus ik ben heel benieuwd of het rietje de uitkomst brengt ![]() Liefs Jann
|
|
![]() |
|
Nou...... ook met het rietje lukt het niet.verschillende haaknaalden gebruikt.
Wat een gepriegel. ook geprobeerd om lusje voor lusje eraf te halen,ben ik bijna op het eind ,schiet hij eraf ,kan ik weer opnieuw beginnen.,grrrr.
Jammer vind het zo'n leuke steek.
Op een duits filmpje op you tube,doet een mevrouw het erg goed voor en lijkt het best makkelijk.
En nu is geduld al niet mijn sterkste eigenschap.Maar.blijf het nog even proberen en openstaan voor meer ideen.
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Ik heb het geleerd met een lucifer ernaast .
|
|
![]() |
|
Liefs Jann
|
|
![]() |
|
m'jo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2012 Locatie: NB Status: Offline Points: 1191 |
Nog nooit gezien.... en als ik het zo lees moet ik het ook niet proberen.......
|
|
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je
![]() http://mdsignathome.blogspot.nl http://emeraldforrest.nl |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |