stopwol |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Augustus 2013 om 11:58 |
Ik heb een mandje vol met stopwol gekregen, op van die kartonnetjes.
Wie heeft een leuk idee om hier iets van te maken????? groeten Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je een paar patronen sturen voor popjs van 11 cm. Ik weet niet of je een hele jurk van één kaartje kunt breien. De patronen zijn voor pen 2/2,5.
Je zou kunnen proberen een placemat te haken of breien, desnoods met twee draadjes tegelijk en dan gewoon doorgaan met een andere kleur, als de eerste op is. Of ze langzamerhand opgebruiken door ermee te mazen en borduren, bijvoorbeeld oogjes. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jo Bateau ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Dank je wel, zo krijg ik wel wat ideetjes, dus bewaar het maar!
Groetjes Jo
|
|
Groeten Jo
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
ik gebruik die kaartjes ook voor gehaakte sleutelhangers
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |