content scraper |
Reageer |
Autheur | |
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 31 Augustus 2013 om 19:51 |
Ik kijk regelmatig bij "actieve gebruikers". Is heel interessant. Je ziet waar men naar kijkt, anoniem of ingelogd. Je komt topics tegen die allang vergeten waren met vaak handige informatie.Op dit moment waren er ongeveer 150 bezoekers. Nog nooit vertoond. Een heleboel gast met als vermelding: content scraper 008. Heeft iemand enig idee wat dit te betekenen heeft. Heb het gegoogeld, maar het klinkt niet erg positief wat ik daar lees. Is in het engels allemaal. Heeft iets te maken met informatie van blogs overnemen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nu zijn er zelfs 264 actieve gebruikers. Hoe kan het trouwens dat een gast een antwoord kan schrijven? Er staat duidelijk bij Access Denied. Wordt er hier gerommeld met onze gegevens?
|
|
Groetjes, Lida.
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is toch niet te hopen maar tegenwoordig weet je het nooit.,
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb even gekeken maar zag niets vreemds, 41 gasten en een aantal geregistreerde bezoekers.
Ik heb meteen gegoogled op 'content scraping' en dat klinkt inderdaad niet goed.
|
|
lidwina
Post Options
Thanks(0)
|
Esther, ik heb later nog eens gekeken en toen was het niet meer. Wat ik vooral vreemd vond was dat dit stond bij hetzelfde topic en dan diverse keren en ondertussen ook nog bij allemaal andere dingen. En dat alles tegelijkertijd.
|
|
Groetjes, Lida.
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Liefs Jann
|
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
De " gasten " zijn meestal zoekmachines. Bijvoorbeeld wanneer je via google zoekt op breien kom je veel verwijzingen naar dit forum tegen, de zoekmachine moet dit natuurlijk eerst zelf opzoeken, dat zijn de gasten.
|
|
|
|
Esther12
Duizendpoot Lid sinds: 14 September 2012 Locatie: Voorne-Putten Status: Offline Points: 337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat klopt, Diny. Maar waar Lidwina het over heeft, dat zijn geen zoekmachines.
Google maar eens op content scraping.
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn privé-gegevens zijn meestal niet ingevuld, niet omdat iemand het niet zou mogen weten, maar wel om bovenstaande reden.
Wanneer ik dan een verzoek heb en hoop er een reactie op te krijgen, dan vul ik eventjes mijn mailadres in. Anderzijds, als je regelmatig op het forum ingelogd bent, hoef je dit zelfs niet te doen. Leden kunnen altijd een PM sturen, indien nodig... ik heb voor forums en andere niet-professionele bezigheden een apart mailadres, en daar kunnen ze niks mee aanvangen mochten ze dat al willen. Daar is niks privé of financieel iets aan gelinkt
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo doe ik dat ook, mailadres op dit forum alleen maar invullen als ik een verzoek heb en daarna weghalen. En een apart email account voor andere openbare bezigheden je kan niet voorzichtig genoeg zijn, helaas......... Liefs Jann
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |