cirkelmal met ponsgaatjes gevraagd |
Reageer ![]() |
Autheur | |
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Augustus 2013 om 17:54 |
Lieve Hobbydames, voordat ik letterlijk en figuurlijk zelf het wiel ga uitvinden: is er iemand die een afbeelding heeft van een cirkelmal met ponsgaatjes, om te omhaken...van het formaat bierviltje b.v., begrijpen jullie wat ik bedoel..je kunt bv ansichtkaarten omhaken en zelf de gaatjes ponsen, ik bedoel eerst de afstanden aftekenen en dan ponsen maar is er een voorbeeld dat ik kan gebruiken als ik zelf bv een kaartjes lamineer en dan niet alle gaatjes opnieuw moet aftekenen maar de mal kan gebruiken en daarna ponsen, sjonge...wát een omhaal van woorden..maar ik vind geen afbeelding op het net...grrrrrrrrrrr....ben zó benieuwd of het lukt...
![]() |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb zo'n mal niet voor je en ik weet ook niet of hij bestaat . Ik wil je wel een soort oplossing geven .
Als ik gaatjes op gelijke afstand moet hebben gebruik ik de naaimachine . Ik stel de steekafstand in en maak een gaatjesrij . .Moeten ze wat groter dan gebruik ik een priem .
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ik heb ooit een viltlap met prikpen gekocht, ik denk bij Euroland of Action. Als ik aanvechtingen zou krijgen om cirkels om te haken, zou ik een glas of bierviltje nemen, dat omtrekken op karton, of mijn passer gebruiken, de cirkel in vieren delen, dan in achten (met een meetkundige driehoek) en dan dwars strepen maken aan het uiteinde van die middenstrepen. Die zou ik in gelijke deeltjes verdelen en inprikken. Ook de passer en driehoeken komen van Action, op het ogenblik zijn die dingen overal te koop.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Superlieve reacties meissies, die van de naaimachine las ik vanmiddag ook Mutti, alleen staat mn masjien op zolder en ik denk dat het inderdaad sneller is Magtelt, om een bierviltje te gbruiken en dan maar ff te passen en te meten....bedankt voor jullie mee-denken !
|
|
|
![]() |
|
hilda zuidema ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 392 |
deze mal bestaat al heel lang Ik heb die op beurzen regelmatig gezien. Je kan op google zoeken onder wenskaarten haken
succes
|
|
groetjes Hilda
|
|
![]() |
|
Dank je Hilda....ik was vanmiddag bij Pippoos maar nix hoor....heb een cirkel met een soort kantrand gedownload en geprint en maar eens zo proberen ....
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Als ik de stad in ga, zal ik bij Crea Art kijken, dat is "de winkel voor al uw hobbies, (behalve haken en breien)", normaal laat ik die eerst rechts en later links liggen, als ik de zijweg naar Zeeman en Wibra insla. En als ik in de BB Wolhal ben, zal ik ook de afdeling kaartenmaken eens bekijken. Die sla ik anders ook over. Ik stap altijd stevig door naar de wolletjes, al struikelend over diverse opstapjes.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik zal hier in de stad ook nog eens voor je rondkijken of ik eer 1 kant en klaar kan vinden
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Superlief allemaal van jullie ..ik vond gisteravond een blog waar uitgelegd wordt hoe je zo.n cirkel in Word kan maken maar heb me alweer suf gerommeld en het lukt me niet...grrrrr...staat op karinrobberse.blogspot.nl en dan bij Holland Kaart Haken....wat kan een mens toch tobben met iets wat maar een hobby is zeg.....
|
|
|
![]() |
|
belja ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Hoi,
Kijk even op de site van hobbyjournaal. Daar kunnen ze je vast wel verder helpen. groetjes Belinda
|
|
![]() |
|
Jullie zullen het niet geloven maar ik heb Karin gemaild en kreeg een A4tje met mallen van haar toegestuurd...wat zijn er toch lieve mensen op de wereld....ook in dit forum hoor !!!!!!!
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |