Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen gehaakte (of gebreide) berenkledij

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen gehaakte (of gebreide) berenkledij
    Posted: 04 September 2013 om 10:46
Ik vond een topic uit 2009, maar helaas afgesloten ...
Wie kan mij verder helpen aan patroontjes voor gehaakte (of gebreide) berenkledij, bij voorkeur uit de oude doos ?  Hartelijk dank bij voorbaat !!!!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 17:58
misschien is het handig je zelf eerst even voor te stellen en meteen even te lezen wat Magteld uitlegt aan nieuwe leden .
het staat onder ::::: Onderwerp: Welkom op het forum
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2013 om 19:56
Ik heb vast nog wel ergens een paar patronen voor berenkleding, maar ik baal een beetje van oude koeien die uit de sloot komen. En dat eindeloze geheen en weer over een onzichtbaar emailadres en waar je het dan moet zetten. Dus ik ben effe niet thuis. Ik kijk de kat uit de boom wat voor een trouw forumlid iemand wordt vóór ik in actie kom.

Maar ik heb de patronen aan andere forumleden gestuurd, dus als die nog actief zijn, kunnen die ze doorsturen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 00:25
Ik weet niet of het gebeurt (tis al een tijdje terug dat ik mij aangemeld heb Big smile) maar is het misschien een idee dat degene die zich registreren op dit forum ook gelijk het verhaaltje van Magtelt in hun mailbox krijgen hoe ze het nu moeten doen en dat er gelijk in die mail staat "eerst goed lezen!" Je bent anders net een langspeelplaat die blijft hangen en ik kan mij heel goed voorstellen dat je er sch**tziek van wordt om telkens het verhaaltje weer moet herhalen "hoe" ze zich zichtbaar moeten maken. En degene die zich niet voorstellen in het desbetreffende topic na een tijdje te verwijderen. Ik krijg het idee dat sommige mensen tegenwoordig zich alleen maar aanmelden om een patroon te bemachtigen, ze googlen op bijv. een patroon, krijgen dit forum in beeld en registreren zich en vragen gelijk naar het desbetreffende patroon. Laatst ook in mijn topic van Jip & Janneke, meerdere keren probeer je iemand duidelijk te maken dat er geen patroon gestuurd kan worden bladiebladiebla en er wordt gewoon nooit meer gereageerd.... Eigenlijk wel heel zonde van je energie want het is, voor mij, zo'n geweldig en gezellig forum en ik lees hier graag en ik stel ook graag patronen beschikbaar wanneer ik kan of ik laat mijn creaties zien. Iets wat ik niet gauw ergens anders kan omdat de mensen om mij heen niet dezelfde hobby delen.

Ach ja het verhaal is nu langer geworden dan dat de bedoeling was LOL
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 08:53
Ester ik ben het helemaal met je eens.
Ik heb ook heel veel patronen te delen ,maar moet er wel even naar opzoek .als iemant het graag wil hebben.
daarom vind ik dat de vrager ook best een beetje moeite mag doen.

maar ik begrijp ook de verwarring .bij het aanmelden moet je een E-mail adres invoeren.
daarom denkt iedereen( ik zelf heb dat ook gedacht ) dat je dat toch al hebt ingevoerd.
misschien kan daar iets aan gedaan worden ?
oant Sjen
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 09:53
Ik hoop dat het nu gelukt is, als je niet zo behendig bent met de pc is dat niet altijd zo eenvoudig om te vinden hoe het nu echt moet.  Ik wil wel écht lid worden hoor, het is mij niet enkel nu om die patroontjes te doen, maar ik kan begrijpen dat er veel enkel geprofiteerd wordt.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 09:54
Je emailadres is nog niet zichtbaar voor iedereen, hij moet achter het vlindertje staan Windows Live Messenger
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 17:57
Ik zag je emailadres en heb met mijn goede hand over mijn hart gestreken of is het met mijn hand over mijn goede hart gestreken? In ieder geval heb je een paar patronen. Ik weet niet of ze op marktplaats te vinden zijn, maar Burda, Diana en Andrea kreativ hebben ooit berenklerenpatronen uitgegeven, meestal in poppenbladen.

Ik zag ook dat je meer dingen in je profiel had vermeld en patronenjagers geven meestal alleen hun naam en verder niets.

Welkom op het forum dus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 18:56
Hartelijk dank Magtelt, ik apprecieer het ten zeerste ! 
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2013 om 22:23
Lavendel je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 09:30
Hartelijk dank Bloem !!!!  Leuke patroontjes !!!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 15:23
Ik moet nog steeds kijken, ben druk op het moment maar vergeet je niet hoor! 
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 September 2013 om 18:51
Alvast bedankt !
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2013 om 14:35
voor wie er nog interesse heeft : ergens anders hier op het forum vond ik dat Sue Pendleton gratis patroontjes staan heeft op Ravelry, echt de moeite hoor !!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns