Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

handwerkspulletjes schoonma uitzoeken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: handwerkspulletjes schoonma uitzoeken
    Posted: 07 September 2013 om 11:53
Mijn schoonpa is onlangs overleden (en mijn schoonma al 20 jaar terug) nu zijn mijn man en schoonfamilie aan het opruimen. 
Mijn man neemt allerlei handwerkspullen mee deze kant uit om te kijken of er nog wat tussen zit. 
Heerlijk om in al die plastic zakken te snuffelen. 
Lapjes leer, breigaren, vilt etc.......

Maar nu kom ik ook vlas tegen voor poppenhaar. Tja die maak ik niet en wat doe je er dan mee? 
Weggooien is zonde. 

Is hier iemand die het wil hebben en toevallig in de regio van Nijverdal woont, of eventueel Drachten, Finkum?

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 13:03
Op de eerste plaats nog gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Dat opruimen is nou niet bepaald een leuk klusje lijkt me, alhoewel het wel leuk is om te snuffelen tussen al die oude handwerkspulletjes. Als er niemand op dit forum er iets mee kan kun je het ook altijd nog op marktplaats proberen. Zijn allicht mensen die het graag willen hebben! Succes ermee. 
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 September 2013 om 13:10
Nou ik heb dat al eens met mozaieksteentjes gedaan, gratis afhalen. Maar daar reageerde ook niemand op. Ach de kringloop is ook altijd  nog een optie.

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.063 seconden.
Lang Yarns