Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMisverstand

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Herriët View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Misverstand
    Posted: 09 September 2013 om 15:40
Via deze weg wil ik een misverstand uit de weg helpen.
Mijn naam is Herriët (van Stip & HAAK) en ik ontwerp haakpatronen. Ook plaats ik gratis patroontjes op mijn blog.
Een tijdje terug kreeg ik de tip van iemand via facebook dat [XXXX] mijn patroontje van konijntje Pluis in haar boek zou hebben vermeld. Ik was zo teleurgesteld dat ik meteen een boze review heb geschreven bij bol.com. 
Ik was er echt van overtuigd dat ze hier geen toestemming voor had gevraagd maar dat blijkt achteraf wel zo te zijn.
Je kunt je voorstellen dat ik me hier heel naar over voel en heb bol.com meteen een mail gestuurd met de vraag of ze de reviews willen verwijderen. Ook heb ik met afgesproken om hier mijn excuses aan te bieden en zo haar naam te zuiveren.
[XXXX] is absoluut eerlijk geweest en heeft in haar boek mijn naam vermeld bij het patroon.
Nogmaals mijn excuses voor dit misverstand, ik hoop dat ik het zo een beetje goed gemaakt heb.

Met vriendeljke groet,
Herriët

Bericht aangepast ivm privacy
Back to Top
hobbydoos View Drop Down
Admin Group
Admin Group

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 09 September 2013 om 16:32

De meesten zullen wel niet weten waar dit over gaat maar voor degenen die het wel weten.

Ik heb te snel gereageerd op alle commotie. Ik zag een commerciele link en op het forum allemaal beschuldigingen en daarna op bol.com een reactie van de maakster (Herriet) van de patroon dat die geen toestemming had gegeven.

Commerciele links sta ik niet toe en ik heb gelijk de gebruiker verwijderd. 

Maandagmiddag zette Herriet de reactie hierboven. Ik heb maandagmiddag een mailtje gestuurd naar de maakster (Herriet) van het patroon en deze gaf zonet aan dat ze vergeten was dat ze toestemming had gegeven en haar reactie nog bij Bol.com stond.

Bij deze biedt ik mijn excuses aan normaal doe ik altijd als eerste hoor en wederhoor. Bij deze heb ik te snel gereageerd.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.031 seconden.
Lang Yarns