Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

sloffen in gerstekorrel van Eskimo

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bonny View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bonny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: sloffen in gerstekorrel van Eskimo
    Posted: 11 September 2013 om 11:07
soorry, fout gegaan  

ik zie dat ik in mijn vraag vergeten ben om welk patroon het gaat.
dit is patroon  drops 142-36 
                       drops design model nr ee-446 
bij de hobbydoos is het nr. 5414
dat ik onervaren ben blijkt nu wel.

groetjes Bonny
bonny
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 11:56
Hoi Bonny,

Ik kan je niet helpen met je vraag over het patroon, maar dat komt wel goed er zijn hier zoveel ervaren breisters die gaan je vast helpen, wel kan ik je uitleggen hoe je een door jouw geplaatst bericht kunt wijzigen.

Rechts boven zie je Post Options, als je daar op klikt kun je je bericht wijzigen Wink

Liefs Jann
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 14:26
Hoi Bonny

Je hebt je pijp gebreid en dan kant je 5 steken af dat zijn je ribbelsteken waar later je knopen op komen .

Dan ga je met je eerste volgens jouw maat aangegeven steken verder en de rest zet je op een hulpnaald .Die eerste steken brei je heen en weer en dat wordt een soort tongetje je wreef .
Als dat lang genoeg is neem je het aangegeven aantal steken aan weerszijde naast het tongetje op en je neemt de op een hulpdraad gezette steken weer op een naald . Aan het eind van het tongetje zit je teen en daar tegenover je hiel
Back to Top
bonny View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bonny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 15:03
bonny
Back to Top
bonny View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bonny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 15:04
bedankt voor het snelle antwoord, ik hoop dat ik er zo uitkom
bonny
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2013 om 15:23
zo niet dan roep je maar weer .

We komen er wel uit
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns