Wolkraam op markt |
Reageer |
Autheur | |
Lauwssie
Newbie Lid sinds: 11 September 2013 Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 September 2013 om 08:21 |
Ik heb een vraagje en ik hoop dat hier iemand het weet. Op woensdag staat er in Vlaardingen een wolkraam en de zelfde wolkraam die staat op donderdag in Delft. Heeft er iemand enig idee waar deze man nog meer staat de rest van de week? Ik ben namelijk om de dinsdag de hele middag vrij en ik wil dan graag naar de markt toe voor zijn wol alleen ik zou niet weten waar die nog meer staat.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Sommige markten hebben een website en daar zie je welke kramen er staan. Dan heb je een naam en kun je uitzoeken waar die kraam nog meer staat.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lauwssie
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt helaas hebben beide markten geen website. Ik ben al de hele week aan het bedenken welke markten er hier in de omgeving zijn.
Het is een man die de marktkraam heeft en hij verkoopt o.a. Scheepjeswol Big Roma en Big Roma Rainbow. (die bollen wil ik altijd eerst in het echt zien en op de markt is het vaak iets goedkoper)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Google: Markt Vlaardingen, de woensdagmarkt, helemaal onderaan een contactadres, van de marktmeester denk ik. Je kunt een contactformulier invullen. Niet geschoten, altijd mis.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lauwssi, Ik ga vaak op woensdag naar de markt in Vlaardingen....om wol te kopen. Hij heeft veel scheepjeswol maar ook katoen enzo. En niet te duur. Aankomende woensdag zal ik die man even vragen waar hij op dinsdag staat. Ik laat het je weten.
|
|
Lauwssie
Post Options
Thanks(0)
|
Auk super bedankt! Ik hoor graag van je waar die op dinsdag staat! Dan kan ik eerdaags even een bezoekje aan die markt brengen!
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op dinsdag staat deze man in Den Haag op de markt aan de Leyweg.
|
|
Lauwssie
Post Options
Thanks(0)
|
Oh super bedankt voor het vragen! Binnenkort maar een keer langs! Gelukkig vlakbij mijn werk! :) Scheelt me weer een hoop ritjes naar alle markten op dinsdag!
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |