Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Wolkraam op markt

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lauwssie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lauwssie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Wolkraam op markt
    Posted: 13 September 2013 om 08:21

Ik heb een vraagje en ik hoop dat hier iemand het weet.

Op woensdag staat er in Vlaardingen een wolkraam en de zelfde wolkraam die staat op donderdag in Delft. Heeft er iemand enig idee waar deze man nog meer staat de rest van de week? Ik ben namelijk om de dinsdag de hele middag vrij en ik wil dan graag naar de markt toe voor zijn wol alleen ik zou niet weten waar die nog meer staat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 12:44
Sommige markten hebben een website en daar zie je welke kramen er staan. Dan heb je een naam en kun je uitzoeken waar die kraam nog meer staat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lauwssie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lauwssie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 13:18
Magtelt helaas hebben beide markten geen website. Ik ben al de hele week aan het bedenken welke markten er hier in de omgeving zijn.
Het is een man die de marktkraam heeft en hij verkoopt o.a. Scheepjeswol Big Roma en Big Roma Rainbow. (die bollen wil ik altijd eerst in het echt zien en op de markt is het vaak iets goedkoper)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 September 2013 om 13:35
Google: Markt Vlaardingen, de woensdagmarkt, helemaal onderaan een contactadres, van de marktmeester denk ik. Je kunt een contactformulier invullen. Niet geschoten, altijd mis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 September 2013 om 12:25
Lauwssi, Ik ga vaak op woensdag naar de markt in Vlaardingen....om wol te kopen. Hij heeft veel scheepjeswol maar ook katoen enzo. En niet te duur. Aankomende woensdag zal ik die man even vragen waar hij op dinsdag staat. Ik laat het je weten.
Back to Top
Lauwssie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lauwssie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 September 2013 om 15:53
Auk super bedankt! Ik hoor graag van je waar die op dinsdag staat! Dan kan ik eerdaags even een bezoekje aan die markt brengen!
Back to Top
Auk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Auk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 15:08
Op dinsdag staat deze man in Den Haag op de markt aan de Leyweg.
Back to Top
Lauwssie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lauwssie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 September 2013 om 16:04
Oh super bedankt voor het vragen! Binnenkort maar een keer langs! Gelukkig vlakbij mijn werk! :) Scheelt me weer een hoop ritjes naar alle markten op dinsdag!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns