Patronen van Alan Dart |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ikbennaat ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 September 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 September 2013 om 19:16 |
Is er iemand die wat breipatronen heeft van Alan Dart. Ik heb eventueel de patronen van Yogi Bear en Booboo( in het nederlands) om te ruilen en pinnokio ( in het engels)
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
alan dart patronen mogen niet geruild worden in verband met copyright. je kan ze hier kopen
alan dart |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oh als ik toch eens rijk was dan was hij uitverkocht dat kan ik je wel vertellen alleen die muizen al zijn schitterend maar helaas
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Caja ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 September 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 44 |
Snap t helemaal! De patronen zijn inderdaad erg mooi!
|
|
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
|
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
In engelse Simply Knitting bladen staan patronen van Alan Dart.
Zo jammer dat de engelse uitgave hier niet te krijgen is! In het volgende nummer staan een eenhoorn en een trol. die zijn weer zo gaaf. Maar wanneer je in google Alan Dart free pattern intypt krijg je ook een paar gratis patronen van hem. Die staan op zijn eigen site dus dat is volkomen legaal. Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
![]() Jannie als je deze trol bedoelt die staat te koop op zijn site. de eenhoorn is nog niet beschikbaar. |
|
![]() |
|
![]() |
|
JannieV ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Nee hoor, die bedoelde ik niet. Ik bedoel echt de patronen die in Simply Knitting staan. De trol van volgende maand is veel kleiner en de eenhoorn zou je ook als paard kunnen maken, gewoon de hoorn weglaten. In elke aflevering staan wel patronen van hem. Kijk maar op deze site: Jammer dat een abonnement bij verzending naar Nederland 2 x zo duur is dan in Engeland. groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Hmmm op die link werkt het plaatje niet :( Alles is zichtbaar behalve AD zijn werk blegh
|
|
![]() |
|
dat is omdat ik alleen het plaatje heb gelinkt
![]() ![]() oke maar ik kende alleen de trol van de site ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Ik had ook zo vaak problemen dat foto's niet zichtbaar werden, maar nu heb ik een programmaatje op mijn laptop dat ultrasurf heet. En dat doet wonderen.
De trol van de site lijkt ook meer op een swedish santa, maar die vind ik juist erg leuk. Groetjes, Jannie
|
|
![]() |
|
Caja ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 16 September 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 44 |
Bedankt voor de tip Jannie. Ik heb de Alan Dart free patern gevonden
![]() Ik vind de breipatronen van Alan Dart een grote ontdekking!!! Erg mooi! De trol en de eenhoorn, zijn inderdaad ook prachtig! Groetjes Caja |
|
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
|
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Mijn vriendin heeft er al zoveel gebreid dat ze een volle vitrinekast heeft in haar woonkamer : ze zijn prachtig !
Ze verzamelt ze al gedurende jaren en volgens mij heeft ze de volledige collectie. Zelfs diegene die niet meer op zijn website staan.
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Ik vind de kerstmuizen ook zo geweldig maar dan gehaakt.Helaas zijn deze patronen niet meer verkrijgbaar, dus ben ik zelf aan de slag gegaan en heb er inmiddels al 4 af en ben smoor verliefd
![]() |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Ik heb iemand een Alan Dart patroon gestuurd. Maar of het aangekomen is?????
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |