Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help!!
    Posted: 22 September 2013 om 20:17
Vorig jaar winter heb ik als een van de eerste projecten die ik heb gehaakt, een prachtige granny squares deken gehaakt voor de kleine van een goede vriend van ons. Nu zijn er bij één granny in het midden een draadje losgelaten, waardoor de granny is gaan uitrafelen!!! OMG!
Heeft er iemand tips over hoe ik dit oplos??
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 23:57
Ik  weet niet  of je   van die kleuren over hebt maar   het is  een los vierkantje als ik het goed heb dus als je die er voorzichtig tussen uit haalt en een nieuwe haakt en die dan weer  netjes er tussen haakt  misschien een raar  idee .

Of proberen  de draadjes te stoppen en met dat  wat  je nog  hebt voorzichtig ophalen en terughaken zeg maar en weer goed  afhechten maar ja ik denk dat de draadjes daarvoor te kort zijn. 
Het ergste is dat ik  precies zie hoe ik het  moet doen maar  het  niet  kan opschrijven precies wat  ik bedoel hihihi. Wink
Sterkte ermee  ik hoop  dat  iemand de gouden tip heeft voor je

Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 09:14
Bedankt voor je reactie!
Ik heb de kleur nog wel. Ik heb ook al zitten kijken of ik het vierkantje er tussenuit kan halen, maar dan moet ik de hele rij er tussenuit halen, de granny opnieuw haken en dan de hele rij weer vasthaken... als het anders kan dan doe ik dat liever niet.
Ik ga het wel eerst proberen op te halen, maar terughaken gaat niet omdat het draadje daar te kort voor is...  Dus als er iemand een gouden tip heeft hou ik me aanbevolen.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 11:00
Oei! ik heb altijd zo'n hekel aan dingen repareren,zou het liefst dan een hele nieuwe deken haken.Maar ja dat is natuurlijk niet de bedoeling,Ik zou proberen met een stopnaald en het juiste garen er iets moois van te brouwen. misschien wordt dat best mooi. sterkte
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 11:27
Ken je de Russian Join? (youtube heeft duidelijke filmpjes) Als je nog wol hebt en de eindjes zijn niet te kort, dan zou je de draden op deze manier langer kunnen maken en het losse stukje opnieuw haken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 13:35
Of gewoon een vierkantje erop naaien en als het daaronder rafelt, jammer dan. Kindjes zitten toch altijd te friemelen en trekken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nikaatje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nikaatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 16:45
Bedankt voor de tips! De russian join was nieuw voor me, die ga ik eens proberen. En anders is een vierkantje erop ook nog helemaal geen slecht idee Magtelt! 
Thanks!
Back to Top
Caja View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Caja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 September 2013 om 01:23
Ik heb de Russian join op you tube bekeken wat een mooie manier om garen aan elkaar te hechten prachtig!!!
Bedankt voor deze tip!
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns