Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kruidvat

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kruidvat
    Posted: 22 September 2013 om 10:27
In de nieuwe folder, ik denk dat die dinsdag ingaat: breipakketten, breiringen, knutselspullen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 14:38
ja magtelt dat zag ik ook!!
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 14:45
Dat wordt dus een ritje Kruidvat

Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:25

Pffft.... ik heb net de Wibra leeggeroofd Big smile

Liefs Jann
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:27
Ik zag de folder online, maar ik denk echt dat die dinsdag pas ingaat, dus jullie hebben nog een dag bedenktijd.

wat rozengeur.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 16:37

ik had niet naar die folder moeten kijken.......

weer zo'n fijne aanbieding, ben verslaafd aan garentjes, kan niet tegen al die mooie kleurtjes en die aaibare
bolletjes

Liefs Jann
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 17:29
Volgens mij bij de Lidl ook breispullen in de aanbieding
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 17:32
Ik begin aan me zelf te twijfelen . k heb de folder drie keer doorgebladerd maar kan het niet vinden.
of zouden er verschillende folders uitgegeven worden
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 17:50
Ik heb de bladzij uit de folder van vorige week gescheurd van Lidl, echt waar, breiringen, andere hulpnaalden en hulpmiddelen, een naaimachine, een opbergbox en wol. Heb je al de folder online gekeken?

wat rozengeur.
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 18:02

Nog een Boeken voordeel

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 18:34
Ik vind de phildar coton 3 duur bij boekenvoordeel.
Heb al eens eerder daar een bolletje katoen gekocht met het idee, dat boekenvoordeel goedkoop is, niet dus !
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 September 2013 om 20:38
als bij de kruidvat op de maandag al de aanbiedingen liggen kan je ze al krijgen voor die prijs. Ga heel vaak al op de maandag dan is het tenminste niet op.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 14:44
Waar zit boeken voordeel?
Ik vind die stekenmarkeerders wel wat
Die wil ik wel hebben ik ben er weer wat kwijtgeraakt
Ik ga zo effe zoeken waar ze zitten
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 15:32
IK gebruik als steekmarkeerder altijd die mini- haar elastiekjes van Etos of Kruidvat of uit zo'n  1Eurowinkel. Een heleboel voor weinig dus niet zo erg als je er een keer eentje kwijt raakt
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 17:13
Gewoon lusjes van een dun garen kunnen ookj heel goed als stekenmarkeerders. Ik heb wel het hele Lidl pakketje gekocht met markeerders, een grote speld om steken te bewaren enz. voor als ik een beginnende breister tegen het lijf loop.

Morgen ga ik naar het Kruidvat. Ik had vandaag de tas al zo vol na een Wibrabezoekje, de auto stond scheef.

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 18:13
Ik gebruik gewoon een restdraadje van een andere kleur. Wink
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 20:52
vandaag de breiringengehaald bij het kruidvat (kadootje voor mijn dochter van bijna 9 )
Het garen pakket was ook erg leuk heb er over getwijfeld was een kussen om te haken of te breien.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 20:53
Hallo Drempt, bij de boekenvoordeel kan je ook goed online bestellen voor maar 1,99 extra verzendkosten en binnen drie dagen in huis. Ik was er dik tevreden over.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 September 2013 om 22:01
O.jee ben ik de enige die kapitalen uitgeeft aan  al die mooie aanbiedingen ,met knutselspullen,wol.en alle breiartikelen? Ik word daar wel heel erg hebberig van.Mocht van mijzelf vandaag niet naar de Lidl.maar sta morgenochtend wel om 9.00 uur bij de Wibra voor de deur om voor mij zelf en de buurvrouw nog wat gereserveerde Fennawol op te halen. Bestaat er ook een therapie voor haak-beheersing??????
Back to Top
Caja View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Caja Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2013 om 02:14
Herkenbaar...
Ik geloof niet dat er een therapie voor is!?
Maar wanneer er wel een therapie voor bestond geloof ik niet dat ik die zou volgen
Blij met m'n nieuwe brei verslaving

Voor steken markering gebruik ik geluk's poppetjes.
Ik werk in t theater en met de première s maken we allemaal toi toi toi 's voor elkaar...
Om geluk / succes te wensen kleine kado tjes, die iets met de voorstelling te maken hebben.
Deze zet je dan ergens in het theater zodat ze tijdens de ( première ) voorstelling geluk brengen.
Een hele leuke theater traditie....

Ik heb zodoende heeeeeeel veeeel geluk's poppetjes, die ik dus mooi als steken markeerder kan gebruiken.
Een vrolijk gezicht! M'n nichtjes wilde ze in t breiwerk verwerkt hebben   

Morgen ochtend ga ik ook zeker even bij de Lidl en de kruitvat langs...
Nieuwsgierig geworden naar de boven genoemde aanbiedingen
Leuk al die tips!

Van m'n collega hoorde ik ook dat er naaimachines bij de Lidl in de aanbieding zijn!?
Eenvoudig maar goed?!
Waar je van droomt daar kun je niet van wakker liggen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.734 seconden.
Lang Yarns