haaktechniek |
Reageer |
Autheur | |
ChristienYoni
Newbie Lid sinds: 28 September 2013 Locatie: Merksem Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 September 2013 om 11:30 |
Kan iemand mij helpen en zeggen wat men bedoelt met de volgende uitleg :
"haak een ketting van 11 lossen. Toer 1 : 9 vasten, 3 vasten in de volgende vaste, ga verder aan de andere kant van de lossenketting ; 8 vasten, 2 vasten in de volgende vaste (= in totaal 22 vasten)." Wat bedoelen ze juist met ga verder aan de andere kant van de lossenketting ? Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi,
voor eerst had je je vraag beter in een andere topic geplaatst :-) maar om op je vraag te antwoorden : start dus met die lossenketting en haakt er dan vasten in. In plaats van heen en weer te haken moet je een langwerpige ronde haken ( ovaal) rondom die lossenketting. Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt :-)
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
ChristienYoni
Newbie Lid sinds: 28 September 2013 Locatie: Merksem Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah ja ik snap je uitleg. Je moet van die lossenketting geen ring maken maar gewoon zo lang laten en dan langs beide kanten haken.
OK merci voor de hulp
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
yep, das wat ik bedoel :-)
succes
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |