Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

telpatroon drops 114-8

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jacqq View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jacqq Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: telpatroon drops 114-8
    Posted: 30 September 2013 om 13:11
Hallo allemaal,

hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Ik ben bezig met een trui met kabels, en nu snap ik het telpatroon niet. Normaal (wat ik gewend ben) geven ze per steek een vakje aan. Maar dit patroon - en ik kwam erachter, alle Drops patronen - geeft op sommige stukken vakjes aan voor steken, met daartussen 'leegte'. Ik heb dus geen idéé wat ik daar moet doen! Ik heb nog gedacht, ik vul dat op met tricotsteek, maar dan krijg ik teveel steken. Dus de hoeveelheid steken die is aangegeven klopt wel met het patroon, maar ze tekenen ze met tussenruimtes, als een soort banen. Wat moet ik daarmee doen?
Ik kan helaas geen foto bijvoegen maar misschien kent iemand dit Drops-principe?

groetjes van Jacqq

Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 13:17

Deze heb ik ook gebreid. De leegtes betekenen : GEEN steken. Als je bij punt B aankomt zul je zien dat de gevulde vakjes overeen komen met het aantal steken dat je nog over hebt.

www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 13:18
Gewoon doen wat er staat en de leegte nergens voor gebruiken. Is meestal met kabelen of zo. En niet alleen bij dropspatronen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 13:19
Sorry, tegelijk aan het tikken.
Back to Top
Jacqq View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jacqq Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 September 2013 om 13:21
Owww..echt.. ik heb het nog nooit gezien en toch al wel vaker gekabeld.. maar ontzettend bedankt! Ik snap nu dat die leegtes worden opgevuld door de overhalingen die ik bij B moet maken. Pffff... Heel erg bedankt, dat het zo simpel zou zijn! Smile
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns