simply haken komt dinsdag weer..... |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 Oktober 2013 om 18:34 |
A.s dinsdag ligt de Simply haken weer in de winkel.......
![]() ![]() |
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vond de vorige uitgave niet zo geweldig, misschien nu beter
![]() |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
ik kijk er al naar uit , bedankt !
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
AH en Primera hadden hem nog niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mayabees ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2872 |
Hier was ie ook nog niet.
|
|
![]() http://pinterest.com/creabeezzz/ |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Je kan hem hier iemand kado doen
http://annemarieshaakblog.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
petra57 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Hier was hij er vandaag ook nog niet
|
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Net gevraagd bij de Primera en ze verwachten m vanmiddag of morgen binnen te krijgen...
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
Dat zeiden ze tegen mij op dinsdag. Ik kijk morgen wel weer.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Gister overal gezocht naar dit blad; boekwinkel, AH, Bruna, C1000. Nergens te vinden. waar kan je het kopen?? Misschien via internet bestellen??
|
|
![]() |
|
Ligt in de winkel
|
|
![]() |
|
Jennypenny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Ja klopt,ik heb hem vanmorgen gekocht
|
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
iepie ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Bij ons was t gisteren eind vd dag binnen gekomen. Ben nu lekker aan t bladeren!
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Hier zijn heel veel winkels die dergelijke bladen niet eens meer ikn hun schappen hebben staan dat is hoogst irritant maar wel weer beter voor mijn portomonee dan kan ik ze dus ook niet kopen
![]() Maar blijkbaar wordt het hier niet goed verkocht ook niet Hobbyhandig en dergelijke bladen. En dan denk je dus midden in de randstad te zitten en niet eens een klein dorpje waar minder mensen wonen. ![]() Oke grote supers als AH heeft ze wel liggen maar daar kom ik niet want ik moet op de kleintjes letten
![]() |
|
![]() |
|
Auk ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Ik zag hem eindelijk bij de Bruna. Ik blij. Ik draai me om om naar de kassa te gaan...... staat er een enorme rij. De verkoopster was nergens te zien. Ben een ongeduldig typje dus het blad maar weer terug gezet en weggegaan. Aahh, heb ik hem nog niet!
|
|
![]() |
|
Ik zou wel willen weten of hij leuk is, want met dat plastic erom vanwege het kadootje kun je hem niet inkijken.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Jennypenny ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 September 2013 Locatie: Zuid holland Status: Offline Points: 155 |
Ik vond hem wel leuk hoor magtelt.
Ik zei ook dat ik dat plastic niet fijn vond,toen zei die verkoopster dat ik het volgende keer gewoon kon vragen om het plastic eraf te halen. Er staat een heel leuk vest in en uiltjes om te haken en die kan je weer op canvas plakken. Een omslagdoek ,ik geloof ook een muts ,wat herfst dingetjes om te haken. O ja en ook een leuke gaatjes trui. Ben je al op weg naar de winkel ha ha ha |
|
Groetjes jenny
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Ik heb m ook een keer gevonden bij de jumbo
en vind m best leuk Er staan inderdaad leuke uiltjes in en leuke dingen voor aan de muur voorbeelden van mutsen een leuke trui en een leuk vest voor kleine dametjes |
|
![]() |
|
lori ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 November 2012 Status: Offline Points: 1173 |
Ik laat 'm voorbijgaan.
Alleen, die uiltjes die vind ik zo leuk. Om daar nu zoveel geld voor uit te geven, nee dat doe ik niet. |
|
![]() |
|
Ik vind hm heel leuk dit keer. Met name de capuchonsjaal (maar dan zonder de oortjes), de gaatjestrui en het vest zie ik me wel haken. Maar vooral ook leuke ideetjes voor in huis weer opgedaan, ik vind het wel jammer dat ze de basistechnieken gaan uitleggen. Ik zou verwachten dat hun doelgroep juist andere technieken dan de basis wil zien. Een beginnende haker zal toch minder snel zo'n blad kopen lijkt me, maar misschien schat ik dat verkeerd in.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |