Beardhat |
Reageer |
Autheur | |
Nikaatje
Duizendpoot Lid sinds: 24 Juli 2013 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Oktober 2013 om 21:49 |
Hebben jullie er al van gehoord? De beardhat??? Mijn oudste zoon (18 jaar) vroeg me of ik voor hem ook niet een leuke muts wilde haken voor de komende winter en hij had ook al gezien welke hij wilde hebben. Nou, ik moet zeggen het was niet wat ik verwachtte...
De beardhat is dus een muts met daaraan een baard gehaakt. Het ziet er echt hilarisch uit! Nou, dit moet het dus gaan worden! Ik ben benieuwd wie er allemaal nog meer mee zullen lopen deze winter. Misschien beginnen we wel een nieuwe hype, haha! Groetjes, Nika
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lachen!!!!!!!!!!!!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
oant Sjen
|
|
Plumeau
Newbie Lid sinds: 18 September 2013 Locatie: Midden NL Status: Offline Points: 29 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zie het nu voor het eerst en van mij mag die rage wel doorzetten. Dan heb ik weer wat te grinnikken als ik me 's morgens door de kuddes scholieren heen worstel op weg naar mijn werk
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel lekker warm...
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zeg... een fotomomentje :D
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
moet nie gekker worden!
wel de baard maken met een neon kleurtje dan! geven ze licht! want fietsverlichting laat nogal eens te wensen over |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind het gewoon stom. Ik hoop dat geen van mijn zonen of kleinzonen daarmee aankomt.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
hobby4you
Hobbyguru Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind ze wel maf!
Heb bewondering voor je zoon als hij er mee over straat durft! Denk dat er wel veel mensen om moeten lachen!
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |