gebreide clown is er niet meer |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Februari 2012 om 18:37 |
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over PMen: willen de dames hun inbox eens legen? (wordt de outbox voor een ander ook opgeruimd). |
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Fien
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2011 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 510 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat bedoelde ik, Lydia, Die outbox kun je blijkbaar zelf niet legen......
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
nee de berichten in je outbox verdwijnen alleen maar als diegene z'n inbox leegt, heb zelfs nog berichtjes erin staan die niet eens gelezen zijn, doe er ook geen moeite meer voor. ik reageer alleen nog maar op email, wel zo makkelijk
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Fien
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt, de dames hadden blijkbaar genoeg aan het krijgen van de patroontjes via mail!
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel veel bedankt hoor!
Ik ga hem snel proberen maken.......vind hem zo mooi! |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oei, nou moet ik wat bekennen. Waar vind ik jouw mail-adres als het niet via pm mag/kan? Heb jouw papegaaien bewonderd, wat een pracht-beesten zeg.
|
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
mijn mailadres staat gewoon in m'n profiel
|
|
lydia wijsbroek
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lydia......ik heb gisteren ook naar je gaaies gekeken........echt heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi hoor!!!!
Ik ben ook zo'n gaaienmams hihi........Toon zit nu op de leuning van m'n stoel aan mijn vest te trekken omdat ie een koekoekie wilt hebben en Harry zit op m'n arm...hahahaha hij gaat alle kanten op, als ik zit te typen op m'n toetsenbord Sorry.....dit is wel off-topic......zal het niet meer doen |
|
l.wijsbroek
Post Options
Thanks(0)
|
de clown kan gewoon gebreid worden met saskia of royaal werkt hetzelfde als bravo, oh en marileen kijk uit met je toetsenbord, bij mij haalde er eentje vakkundig de toetsen eraf.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
O, keek naar e-mail: niet gegeven.
Weer wat geleerd. Zie nu trouwens pas dat het bij mijn profiel ook zo vermeld is. |
|
Marileen
Post Options
Thanks(0)
|
dan weet je dat nu ook weer Pippie
Lydia......ik weet wat je bedoeld ......is hier ook al weleens gebeurd ......daarom noem ik ze ook stelletje gaaies |
|
Teunie
Hobbyguru Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Post Options
Thanks(0)
|
In mijn outbox zitten nog berichten van mensen die al lang niet meer op het forum meedoen.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
Zit ik nog te klooien met e-g-en weet ik wat voor mail, meld me hier af, ga naar mijn eigen e-mail en wat denk je: de clown is al binnen!!!!!!! Toch nog even hier weer ingelogd om heel hard BEDANKT te roepen!!!
|
|
sjaal
Newbie Lid sinds: 28 September 2013 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
???? vind je hem mooi of wil je iets vertellen?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bovenaan deze bladzij staat: heb niet meer, van Lydia. Dus wat ook de bedoeling was, de clown is er niet meer.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
pippie
Post Options
Thanks(0)
|
" Hij was maar een clown, in wit en in rood"
Hebben jullie dat nu ook? Bij de vreemdste onderwerpen borrelt er bij mij een liedje omhoog. |
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, bij mij kwam precies hetzelfde boven toen ik hett topic zag staan.
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |