Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe groot

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe groot
    Posted: 16 Oktober 2013 om 13:40
Weet een van jullie hoe groot de figuren van, Haak je eigen kerststal,  van Christel Krukkert zijn?  Heb het boekje,  kerstboek Kerstfiguurtjes  en daar zij Jozef en Maria ongeveer 25 cm hoog.

Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 13:44
Als ik t goed onthouden heb van iemand anders, 15 cm ongeveer.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 19:02
Ik heb een kerststal van Christel Krukkert gemaakt, ik weet alleen niet of hetdezelfde is. Ik had het patroon gekocht. De figuurtjes van mij zijn ongeveer 15 cm.

Deze dus. Ik heb wel de kleurtjes veranderd en dingen erbij gemaakt. Maar het basispatroon is van Christel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 19:38
Ja, die bedoel ik, wil het boekje misschien gaan kopen maar eerst weten hoe groot. Wat vreselijk leuk, of mooi, hoe wil je het horen is dat!

Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2013 om 19:50
http://www.ravelry.com/patterns/library/nativity-scene
Dit was mijn patroon, maar is geloof ik niet meer te koop. Zoals ik al zei, ongeveer 15 cm hoog/groot.
Ik weet niet in hoeverre de tegenwoordige patronen er van afwijken.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 12:25
Ik heb het boekje en ben bijna met de hele stal klaar, alleen nog een herder, Balthasar afwerken, het kindje Jezus en de kribbe maken. De popjes zijn door mij gehaakt met Soft van Zeeman en Phildar Charly en bij mij worden ze ongeveer 19 cm hoog
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns