[WIP] Borduren: megaproject uil p1 af! |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Juli 2013 om 11:31 |
Zoals sommigen weten zou ik na het afronden van mijn kerkuil project een nieuw borduurwerk beginnen. Een aantal leden gaven aan dat ze het leuk zouden vinden om de voortgang te volgen in een Work In Progress topic (WIP).
Bij deze dus Ontwerp: Wise Owls Patroon te koop via: Craftsy.com Afmeting totale werk: 91x124 cm Stof: Aida 14ct, Ecru Afmeting stof: 1.10m x 1.50m Kleuren: 80 Patroonbladen: 49 stuks Totaal aantal steken: 500x677= 338.500 LapJE stof (ik sta liever niet met mijn hoofd op internet) Het begin: En dan echt op weg, ik start vanuit de rechter bovenhoek en werk dan naar links: In dit topic plaats ik regelmatig een update voor degenen die het leuk vinden om het project te volgen, maar ook voor mezelf om de vooruitgang te zien. Ik ben heel erg benieuwd hoe het uit gaat pakken en hoeveel jaar ik erover ga doen om het af te krijgen |
|
Groetjes,
Marcha |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Moedig zo'n project .
Het is toch aida stof geworden zie ik . En handig he zo'n magneet plaat om bij "de les"te blijven . succes en houd ons op de hoogte als je wilt
|
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk een WIP van je borduurproject.
Die gaat heel mooi worden, veel borduurplezier !!!
|
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hee wat leuk,wat een werk zeg,maar wordt heel mooi.
Ik ben vorige week ook begonnen aan een nieuw borduurwerk,ik had mooie pioenrozen staan thuis,toen dacht ik dat vraag om een foto. En van mn eigen roos een borduurpatroon laten maken bij de twentse borduurshop. Die man heeft het zo mooi gemaakt,ik ben er erg blij mee. Ik ga er ook een wip van maken. Heel veel borduurplezier Groetjes jenny |
|
Groetjes jenny
|
|
*Mas*
Duizendpoot Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk dat jullie mee willen kijken, ik ben erg benieuwd hoe dit uit gaat pakken!
Mutti: inderdaad erg fijn die plaat, ik heb hem van mijn moeder gekregen. Ik kleur ook op mijn patronen, dan is hij ook fijn als harde ondergrond. verder heb ik een Qsnap gekocht in plaats van een gewone borduurring, die bevalt tot nu toe ook goed. Zo, dan ga ik nu nog effe een paar steekjes zetten :D
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw dapper dat je aan zo'n groot project begint ik volg graag je vorderingen.
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is een flink project. En nu weet ik meteen ook wat een WIP is. Het zal vast heel mooi wordenen leuk dat we de vorderingen te zien krijgen.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een groot werk ,zal prachtig zijn als het klaar is
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
O ja de uilen! Waar haal je de moed en doorzettingsvermogen vandaan? T wordt vast heel mooi!!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel mooi geworden.
|
|
Lady JB
Duizendpoot Lid sinds: 06 September 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 165 |
Post Options
Thanks(0)
|
Amai, wat een enorm borduurwerk!
Veel succes en plezier... |
|
Handmade by Lady JB
http://lady-jb.blogspot.be/ http://www.ravelry.com/designers/lady-jb http://www.ravelry.com/projects/LadyJB |
|
Bittersweet
Hobbyguru Lid sinds: 09 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1219 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zo dat is een groot projekt, moedig hoor :) Wens je heel veel borduurplezier en ben benieuwd hoe het gaat vorderen!
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Mas,
Knap hoor om aan zo'n mega groot borduurpatroon te beginnen. Ik zie dat we inmiddels 3 maanden verder zijn. Ben wel benieuwd hoever je bent. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik eigenlijk ook wel!!
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jeetje wat een project!!!!!! Heel veel succes!!
|
|
*Mas*
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi allemaal, ik ben het project niet vergeten hoor
Maar ik ben wel begonnen bij een nieuwe baan, op vakantie gegaan, wat mindere privé omstandigheden, dus ik heb er eigenlijk bijna niet meer aan kunnen werken, zo druk is het geweest! Ik kan jullie dus helaas nog geen echte vooruitgang laten zien, want ik ben nog steeds op p1 bezig Wel heb ik sinds gisteren (toen het ook echt borduurweer was met die regen) de vibe weer te pakken. Hier volgt dus snel een foto update, beloofd :) Ik vrees dat het echt een jarenproject gaat worden, maar heb ook heel veel zin om te zien hoe het wordt uiteindelijk!
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Begrijpelijk hoor!
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
als t maar geen ufo word!
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wow wat een groot project
|
|
*Mas*
Post Options
Thanks(0)
|
Daar is dan pagina 1, dit is de rechter bovenhoek. Ik werk nu aan de linkerkant verder richting linker bovenhoek. Vervolgens ga ik weer van rechts naar links. Nu dus bezig aan pagina 2, hopelijk zien jullie hier snel een update van, ik doe mn best
|
|
Groetjes,
Marcha |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |