Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

haaknaald in vliegtuig?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: haaknaald in vliegtuig?
    Posted: 17 Oktober 2013 om 11:29
Mag ik nu wel of niet een haaknaald meenemen in het vliegtuig? een houten zal wel mogen,maar dat vind ik vervelend werken? Gaat het alarm af bij de douane? en moet ik 'm dan inleveren?

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 11:34
Bij ons in de luchthaven (Charleroi) stond er duidelijk via foto's vermeld dat je deze artikelen niet mee mocht nemen.

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2013 om 13:34
Geen probleem mee gehad.
Zelfs over mijn metalen puntkam deden ze niet moeilijk.
Wel moest mijn babynagelschaartje met ronde punten achterblijven.
Vliegvelden: Schiphol, Seoel Z.Korea en CebuAirport Filipijnen.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Oktober 2013 om 19:53
Ik heb vanaf vliegveld Eindhoven een haaknaald in mijn handbagage meegenomen (en voor de zekerheid ook 1 in mijn koffer). Toen mijn tas bij de douane door de scanner ging, zag ik hem duidelijk zitten maar ik mocht gewoon door.
Back to Top
Dansk View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dansk Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 14:24
Ligt eraan met wie je vliegt. Turkish airlines doet niet moeilijk. 2 haaknaalden , 2 scharen, naai en borduurnaalden waren geen probleem. Zelfs een blikje drinken zat er nog bij.
KLM, Air France doet wel moeilijk.
Annemarie
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 14:30
heb je geen haaknaaldenkoker ???

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 14:51
jawel.maar de scanner bij de douane gaat daar dwars doorheen.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2013 om 18:00
Vrijdag nog van Zaventem naar Frankfurt en terug gevlogen met metalen haaknaald nummer 3.5 plus babyschaartje met afgeronde punten in de handbagage, geen probleem. Ik moest ze wel even apart laten zien bij de security.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns