haken kerstengel |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
elly
Newbie Lid sinds: 03 Oktober 2005 Locatie: Bhutan Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Oktober 2005 om 11:44 |
hallo kan er iemand mij helpen aan uitleg voor een kerstengel te leren haken graag van iemand hulp als dat gaat groetjes faes elly
|
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb wel een site in het engels. http://www.crochetpatterncentral.com/directory/angels.php In het nederlands heb ik niets kunnen vinden. Maar misschien heeft iemand nog wat liggen ?? |
|
Trientsje
Groupie Lid sinds: 01 Oktober 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 57 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dag Elly, ik heb nog wel ergens een haakpatroon van een engeltje, het is niet een groot engeltje, natuurlijk afhankelijk van het garen. Ik haakte ze altijd met heel dun garen en dan kan ze zo de kerstboom in. Als je belangstelling hebt, stuur dan even een mailtje naar me. Dan ga ik echt zoeken. Groeten, Trientsje |
|
Trientsje
|
|
Meia
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Trientsje, zou ik dat patroon ook mogen hebben?
|
|
All you need is love.
|
|
Rubia
Hobbywonder Lid sinds: 30 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tja, dan sluit ik me ook aan. Mag ik alsjeblieft ook het patroon? Bij voorbaat bedankt! |
|
Rijna
Newbie Lid sinds: 30 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9 |
Post Options
Thanks(0)
|
Trientsje, ik zou ook graag het patroon willen hebben, dan kan ik voor de boom van dit nieuwe jaar engelen haken...
bij voorbaat dank
dikke doei |
|
dikke doei
Rijna |
|
Noekie
Newbie Lid sinds: 07 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik weet wel een engel om te breien
|
|
ik ben zo gek als een deur
|
|
kreatief meisje
Newbie Lid sinds: 05 Januari 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo Triesje kan ik dat haakpatroon ook eens krijgen dank u
|
|
kf
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik weten waar die staat dan zou ik heb graag breien. alvast bedankt groetjes Eugenie |
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Mag ik de patronen van de engel ook, gehaakt of gebreidt. groetjes Renske Jorritsma
|
|
Trientsje
Groupie Lid sinds: 01 Oktober 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 57 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry dames, voor mijn veel te late reactie, ik had niet door dat ik deze pagina in de gaten moest houden, omdat ik geen rechtstreekse mail kreeg en geen waarschuwing (kreeg ik de vorige keer omdat ik toen zelf een vraagje had) heb ik er niet op gelet. Het is inmiddels eerder pasen dan kerst maar als er alsnog belangstelling is - alvast voor komend jaar - doe even een mail naar mij persoonlijk.
|
|
Trientsje
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Trientsje, ik ben net nieuw op deze site en ben al zoveel te weten gekomen!! Ook ik zou graag kerstengeltjes haken voor in de kerstboom. Wil je het patroontje ook naar mij mailen (jgf.steen@hccnet.nl). Nog een vraagje "toe": als je de engeltjes wilt stijven/hardmaken, waarmee doe je dat en waar is dat te koop. Ik heb wel eens gehoord van waterglas, maar dat is nergens meer te koop helaas. groetjes en alvast bedankt voor je antwoord. , Josl |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Josl, Als je even op deze site rondkijkt komt je ergen iets tegen over stijven. Dit gaat over stijven met suikerwater, even zoeken dus..... groetjes Syl |
|
vlukpo
Newbie Lid sinds: 06 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
|
hallo ik vind de engetjes ook heel leuk en zou ze graag voor in het verzorgingshuis bij mijn moeder maken mag ik ook het patroon bij voorbaat dank mjp_schins@hotmail.com en aangezien ik moet stoppen met roken krijgen ze er heel veel
|
|
Lily
|
|
Syl***
Hobbyguru Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo lily, Nou petje af, succes met stoppen. groetjes Syl |
|
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo, Graag het patroon van de kersstengeltjes. We zijn al vroeg met het vragen van het patroon van de kerstengeltjes, maar ja, ik denk er ook altijd aan als het bijna Kerstmis is. Vandaar dat ik er misschien eens extra vroeg kan aan beginnen. Alvast bedankt, groetjes, Claudine |
|
claudine
Hobbywonder Lid sinds: 26 September 2005 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 496 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoy, Zie dat ik een foutje getypt heb, het zijn wel kerstengeltjes en geen stengeltjes, ha, ha. Claudine |
|
Trientsje
Post Options
Thanks(0)
|
Dames,
Mijn PC heeft een rare move gemaakt waardoor het bestand weg is, gelukkig heb ik het nog wel ergens uitgeprint liggen, dus ik moet even opnieuw tikken. Door familieomstandigheden heb ik daar nu geen tijd voor maar in de komende weken beloof ik dat het er aan komt. Het is bijna Pasen en jullie hoeven niet tot Pinksteren te wachten .... Zit ik alleen nog even met het volgende, hoe krijg ik het op deze site zodat iedereen die belangstelling heeft het gewoon weg kan plukken. Renske, zou je mij dit willen laten weten of als ik het naar jou mail dat jij het dan plaatst of zo??? groeten Trientsje |
|
Trientsje
|
|
claudine
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Trientsje, Alvast bedankt voor de moeite voor het opzoeken van het patroontje. Doe maar rustig aan, we krijgen het wel. Claudine |
|
Lenie
Newbie Lid sinds: 28 November 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik wil ook graag het patroontje van de kerstengel kan dat???
|
|
Lenie
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |