patroon vragen |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 Oktober 2013 om 17:39 |
hallo ik ben marry
En kan iemand mij aan het aapjes patroon tje helpen uit de hobby handig nr 166. Dit is de eerste keer dat ik dit probeer,en hoop dat ik het goed gedaan heb |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
is er geen bib in de buurt waar je hem eventjes kan lenen of een kopietje nemen??
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Hoi Quinty
Als je graag patronen wil ontvangen van andere hobbydozen dan is het handig als je in je profiel ook je e.mail adres invult bij het MSN vlindertje anders kunnen de leden het niet lezen. Het e.mail adres wat je nu hebt ingevuld is alleen voor de Hobbydoos eigenaar te lezen. Kijk even bij mijn profiel hoe het moet. Voor mijn profiel (ook je eigen ) klik je op de naam naast het bericht en dan komt er een klein schermpje onden en daar klik je op membersprofiel en dan vind je als het goed is in die lijst ook waar je het e.mail adres moet invullen. Oh en voor een andere keer stel je ook even voor en kijk ook goed in het forum daar staat een topic gezocht daar kun je beter terecht voor evt. patronen hier is het meer voor vragen over ptronen. ![]() Succes met zoeken |
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
@ macheri,
Quinty had haar reeds voorgesteld hoor ![]() maar inderdaad, het is beter dat je je vraag bij 'gezocht' plaatst. En ook eventjes te proberen je mailadres in te vullen via member control panel links boven in de hoek. Dan ga je naar ' bewerk profiel'. Scroll naar onder tot je 'windows live Messenger' tegen komt. Daarnaast vul je dan je mailadres in. Niet vergeten te bevestigen/updaten van je profiel, anders komt er niks tevoorschijn
![]() |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
oke dat had ik dan over het hoofd gezien verder maar goed ze kan daar ook even in het topic kijken voor het e.mail adres plaatsen
![]() |
|
![]() |
|
mesadopi ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2008 Locatie: Portugal Status: Offline Points: 196 |
Hallo Allemaal,
Ik heb een vraagje, wie kan er mij helpen aan miniatuur patroontjes, de popjes heb ik net gevonden op een engelse website.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
kan je ons een foto of een link doorsturen zodat we weten over welke je het hebt??
|
|
|
|
![]() |
|
mesadopi ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2008 Locatie: Portugal Status: Offline Points: 196 |
hallo Lollibol,hoe zet ik een foto op het forum,
de naam van de popjes zijn de Dolls house family, vader ,moeder ,jongen en meisje
|
|
![]() |
|
![]() |
|
een foto plaatsen doe je zo :
zorg dat je een foto in je bestanden op je pc hebt je surft naar www.picturepush.com/upa je klikt op 'uploaden' je kiest de bewuste foto dan begint het te uploaden dan krijg je een scherm met je foto op en kopier je de link voor forums. Die link plak je dan in je bericht druk op preview om te zien of je foto verschijnt, anders even een andere link proberen :-) en je foto staat op het forum. Een link kan ook, maar vergeet niet na de link 1 spatie te tikken. Zo kunnen de leden direct de link aantikken en op de bewuste pagina terechtkomen :-) |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
hey,
de foto is duidelijk te zien :-) ik kan je helaas niet helpen, maar ik zou je aanraden een oproep te plaatsen in de topic 'gezocht' met daar ook je foto in bijlage. er zullen er misschien wel zijn die bvb barbiekledij of zo hebben. En mits een beetje een creatieve bijdrage zou het misschien kunnen passen bij de popjes....
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er zijn wel boekjes over miniatuurbreien. Ik heb er wel eens eentje op Marktplaats gekocht en later weggegeven. Heb je al gegoogeld "miniatuur breien"?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
quinty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2013 Status: Offline Points: 33 |
Ben helaas geen lezer, dus geen lid van de bieb
|
|
![]() |
|
Dank u wel, heb mail adres ingevult, ik krijg al vlekken,als ik lees wat ik allemaal moet doen hihi
![]() |
|
![]() |
|
Bedankt, staat bericht nu, goed?
![]() |
|
![]() |
|
je mailadres is zeker in orde...
nu hopen dat er iemand is die je op weg kan helpen... heb je een idee wie de ontwerper van die aap is??? kan ook al veel helpen. Als je dit patroon niet hebt, kunnen we wel op zoek gaan naar een variant. Ook al is het engels, er zijn voldoende vertaalschema's in omloop die perfect kunnen helpen :-) En voldoende leden die je met uitleg weer op weg helpen...
|
|
|
|
![]() |
|
Heb echt geen idee,sorry
|
|
![]() |
|
je hebt post
en ze zijn van christel krukkert
![]() |
|
![]() |
|
zou ik deze ook mogen ontvangen aub??? |
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Quinty, de bibliotheek is openbaar. Of je nu lid bent of niet, hij is van ons allemaal. Je mag er rustig binnenlopen en rondkijken en vragen waar de handwerkboeken en handwerkbladen staan. En dan mag je in de leeszaal zitten om ze in te kijken. Er staat meestal een kopieerapparaat, maar je zou ook foto's met je mobieltje kunnen nemen.
Er zijn niet alleen boeken, maar ook films en CD's en luisterboeken te leen. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |