Oeps |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Oktober 2013 om 18:33 |
I did it again. Een vriendin vroeg me of ik een boek van Saskia en Jeroen wilde halen, als ik toch in de stad was. En ik wilde even een kleurnummer nakijken bij Euroland om 20 bollen te bestellen. Die winkels liggen naast elkaar. Afijn, ik stap de boekwinkel binnen, passeer een tafel en jawel, daar lag het nieuwe Noors breienboek van de twee stoere Vikingen. En ook nog een nieuw Grannyboek en een nieuw bloemenboek, beide van Librero.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
o jee magtelt, zat er teveel rek in t elastiek dat je tegen had moeten houden!?
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Tsja...heel herkenbaar...boeken..ik heb voor mijn verjaardag kadobonnen gevraagd van bol.Kan ik lekker kopen wat ik wil.Zullen waarschijnlijk ook wel haakboekjes worden,
|
|
Lady JB
Duizendpoot Lid sinds: 06 September 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 165 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Handmade by Lady JB
http://lady-jb.blogspot.be/ http://www.ravelry.com/designers/lady-jb http://www.ravelry.com/projects/LadyJB |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het elastiek was losgeschoten. Vooral dat Noorse boek, daar staan erg leuke projecten in. En ze schrijven zo gezellig. Dit keer staat er ook een vrouw op de foto en een lief hondje, ik denk een poedel, met een hondentrui. En het grannyboek geeft allerlei vierkantjes, ook met gehaakte golfjes, echt niet alleen de gewone granny's. En bloemen ben ik dol op, het zijn toch weer andere dan in de vorige boeken.
|
|
wat rozengeur. |
|
Esther1963
Hobbyguru Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja hier zou ik ook heel hebberig van worden, daarom mijd ik het maar even al dat soort winkels
|
|
|
|
ietjefietje
Groupie Lid sinds: 23 Maart 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben ook enthousiast over het boek over het grannyboek van Librero. Erg leuk boek, met hele mooie patronen en ideeën. Ik heb het gekocht en ben er blij mee.
Vind het het Noorse breiboek ook erg leuk, ik heb het nog niet gekocht |
|
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
In de nieuwe Verena staan ook een aantal Noorse patronen. En vesten zonder mouw, dat schijnt een trend te gaan worden.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |