Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elizeshawl

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elizeshawl
    Posted: 25 Oktober 2013 om 13:13
Hoi kan iemand mij zeggen hoeveel toeren er ongeveer gehaakt worden voor die shawl.ik heb toch wel een maat 48 en ik weet wel dat dat bij iedereen persoonlijk is maar ik bedoel ook bij benadering.. Dus ongeveer he.
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 15:48
Hallo !
Ik heb maat 38 en heb momenteel al 32 toeren en denk dat ik er nog een stuk of 6 te gaan heb !  Succes !
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 16:06
Dank je wel
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2013 om 16:53

De sjaal is niet aan maat gebonden, je maakt hem zo groot als jezelf wil. 

Het ligt eraan hoe je hem draagt, ik wil een omslagdoek altijd lekker groot zodat hij lekker om mij heen past, dat is vooral s'avonds behaaglijk 

Draag je hem onder een jas met de punt naar voren dan zou ik hem wat kleiner haken

Crejann
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 09:14
Volgens mij wordt deze ook de South bay genoemd (zie blij dat ik blij blog).
En dan gebruiken ze Unicat - 900m tot hij op is.
Ik ben nog maar aan toer 22 ofzo met haaknaald 4,5.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 10:43
De South Bay is een andere shawl maar ze lijken wel op elkaar. Ik denk dat Blij dat ik Brei zich daar vergist.
Je kunt ze eens opzoeken op Ravelry. Op het oog zien ze er aardig hetzelfde uit, maar het is toch een ander patroon.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns