Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

breipatroon beertje lilly

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
steffie36 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer steffie36 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: breipatroon beertje lilly
    Posted: 26 Oktober 2013 om 16:38
mijn vraag is bij het lijfje+kopje staat bij naald 70 dat je steken van de zijkant moet opnemen en bij het beentje bij naald 21 ook hoe doe ik dat ik krijg dan gaatjes help me groeten stefanie van otterdijk.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 17:00
Ik zou het los breien en later met naaigaren in dezelfde kleur in elkaar zetten. Wel duidelijk aangeven welk punt waar komt, bijvoorbeeld met gekleurde lusjes. Let op dat je stevig vult, zoadat de kop niet gaat zwieberen. Desnoods kun je er pijperagers van de speelgoedafdeling van Action in verwerken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
steffie36 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer steffie36 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 17:15
nee mijn vraag is bij naald 70 staat 3 steken breien 4 steken opnemen dan 4 steken breien dan 4 steken opnemen en 3 steken breien hoe doe ik dat en bij naald 21 dat zijn de beentjes staat 3 steken breien dan 6 steken aan de zijkant dan 6 steken breien dan weer 6 steken aan de zijkant en dan weer 3 breien zeg me hoe dat moet dan kan ik verder groetjes van stefanie

Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2013 om 17:50
Originally posted by steffie36 steffie36 wrote:

zeg me hoe dat moet dan kan ik verder groetjes van stefanie

vind ik absoluut geen leuke manier om op te reageren....
je kan ook op een vriendelijke manier duidelijk maken dat de vraag waarschijnlijk niet goed begrepen is....
respect moet van beide kanten komen...
Zal het anders zeggen : zoek zelf maar een filmpje op youtube waarop duidelijk te zien is hoe je steken van een zijkant moet oprapen.... vul de trefwoorden in op de google-balk en je zal zien, antwoorden genoeg op jouw vraag
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 09:27
Ik ken het patroon niet en ik kan je niet verder helpen. Probeer maar precies zoals het er staat, dat is meestal de enige manier.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 10:01
Je moet aan de goede kant van je werk de lusjes tussen de steken opnemen .

Drops heeft een video waarin je kunt zien dat je het ook met een extra losse draad kunt doen .

Het is een kwestie van even uitproberen wat het mooiste resultaat geeft (proeflapje ) . Je moet er ook handigheid in krijgen zo is het bij de meeste van ons ook gegaan denk ik
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 11:11
Vindt al knap dat bij de naam van die beer bij jullie een lamp gaat branden... 
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 13:47
Bij mij niet en ik begreep ook niets van het verhaal. Maar ik lig echt niet wakker van andermans problemen op handwerkgebied, ik ben blij dat Mutti zo veel weet.

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2013 om 13:55
Ze is vergeten erbij te zetten dat ze met de middelste steken een stukje door moet breien
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns