Babymuts met oorflappen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 04 November 2013 om 17:45 |
Ik ben hier begonnen met een babymuts te breien op 2 naalden.,het is een patroontje vanop Jessica tromp.
Nu is mijn vraag, ik heb een recht stuk moeten breien van 90 steken. Maar voor de oorflappen moet ik 16 steken opnemen, maar er staat niet bij vermeld waar precies ik die steken moet opnemen. Weet er iemand raad? Alvast bedankt, Elke.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je moet even rekenen, twee flappen van 16 steken is 32 steken, 90 min 32 = 58 steken. 58 gedeeld door twee is 29 steken. Je maakt dus een rondje van 29-16-29-16 steken. Doe je het op twee naalden dan wordt het moeilijker, dan zul je aan de zijkanten een steek teveel of weinig hebben, want dan heb je aan weerszijden of 14 of 15 steken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
elke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1765 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ok Magtelt zal dit eens proberen dan
Bedankt groetjes Elke
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |