Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dank je wl

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dank je wl
    Posted: 11 November 2013 om 12:00
Soms vragen mensen een patroon, in mijn geval moet ik dan de externe harde schijf aansluiten en zoeken, even wat werk natuurlijk. Wat ik dan wel eens jammer vind is dat je niet altijd, dank je we, terug krijgt.

Ben ik nu zo'n "teut" , wilde gewoon jullie mening daarover ook eens polsen
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 12:47
nee hoor meid dat is geen raar gevoel dat je daar bij heb, ik doe het niet meer, het is jammer voor de goede mensen, maar of je krijg gezeik of ze kunnen niet eens dank je wel zeggen, of ze stellen een vraag en daar doe je dan heel veel moeite voor maar je hoort er nooit meer wat van, ik vraag niks en ik geef niks, niet aardig ? dat moet dan maar, ik heb al zo vaak mijn neus gestoten en zolang hij zeer blijft doen doe ik helemaal niks meer
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 13:01
je bent absoluut niet alleen hoor!!!!!
de enkelingen die een gemeend 'dank je wel' zeggen zijn helaas op 1 hand te tellen.
net zoals bij jou staan mijn patronen ook op een externe harde schijf. Ik ben al geleerd er geen moeite meer voor te doen. Zoeken mensen iets specifieks, dan wil ik - als ik zin heb - wel op zoek gaan naar een link, maar daar blijft het verder bij.
Alhoewel.... voor aangename hobbydoosjes wil ik toch wel eventjes meer moeite doen hoor :-)

een ander voorbeeld is : in juli zoekt iemand een italiaans tijdschrift met een paar fantastische patronen van handtassen in ( en andere leuke dingen), enkel te bestellen in Italie. Ik heb er een vriendin wonen en zou haar in augustus ook bezoeken. Ik heb mijn vriendin gevraagd het magazine te bestellen ( online hier 11€, in Italie net geen 5€). Was er zelf benieuwd naar eerlijk gezegd.
Ik was heel blij met het tijdschrift, het is prachtig en ben met een tevreden gevoel naar huis gekomen. ik laat vriendelijk de dame in kwestie weten ( via mail, pm én in het topic) dat ik het magazine in mijn bezit heb en dat ik haar het patroon wou doormailen als ze mij liet weten welk patroon het juist was, ik dit met plezier zou doen, gratis.... ze hoefde niet te betalen, had ik geen probleem mee.
ik heb nada, niks, nul de botten reactie ontvangen!!! maar heb wel in haar profiel gezien dat ze wel nog is ingelogd op het forum, dus mijn antwoord op het topic, de pm,... moet ze zeker hebben ontvangen...

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 13:12
niets meer aan toe te voegen....helemaal mee eens

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~

Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 13:41

Nee hoor je bent geen teut, het is helemaal waar wat je schrijft. 
Het is mij ook al vaak overkomen, jammer......Unhappy

Groet Crejann
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 13:44
het maakt wel verschil als iemand binnen komt vliegen alleen om een patroontje te scoren. daar loop ik niet zo snel meer voor. meestal heb je snel  door of het serieus is of niet . en iemand bedanken vind ik normaal . je hebt  er toch tijd in gestoken . maar meestal krijg ik wel een bedankje .

oant Sjen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 13:57
Het is verschillend. Soms kun je blij zijn dat ze geen email adres hebben staan. Komt er geen reactie op de vraag naar een adres weet je al genoeg.
Je krijgt inderdaad wel eens geen bedankje, dan stuur ik een vraag of ze het wel gekregen hebben. Krijg je soms wel, soms niet antwoord. Maar er zijn er genoeg die per kerende post reageren.
Ik hoop dan maar steeds, dat ik zelf wel een bedankje stuur en het niet vergeet.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:02
Op den duur weet je wel voor wie je moeite wilt doen en waar je dan ook een bedankje van krijgt. Wink
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:18
Voor de echte vaste hobbydozen ga ik nog weleens speciaal opzoek gezien ik een neus heb om bepaalde dingen te vinden maar heb ik het idee dat iemand alleen maar komt vissen naar een bepaald patroon. wat ook nog vrij vaak een betaald patroon blijkt te zijn heb ik gemerkt. dan krijgen ze niet
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:19
Hier  hetzelfde eigenlijk  als  bij Lidwina wanneer  ik geen reaktie heb gehad   vraag ik het eerst even  of het  ontvangen is  soms  kan post tussen een heleboel spam terecht  komen als  je iet verkeerd doet.

En wanneer er  geen e.mail adres  bij staat dan kopieer ik  vaak het stukje uitleg van magtelt en zet dat  als  antwoord  neer  wordt daar  niet  op gereageerd  dan ga ik  ook niet  meer verder  op  het verzoek in. 

Verder weet ik  intussen ok wel wie ik wel en niet  kan sturen. Ik  weet  van mezelf dat  ik  altijd terug reageer maar dat ik het een enkele keer ook weleens vergeet. Maar  ik ben gewoon altijd blij als mensen de moeite doen om een patroon te sturen dat  ik het gewoon  dan ook  een plicht  vind  om te bedanken.

Wat is er nu  makkelijker  om even op de  beandwoord knop  van je e.mail te klikken en bedankt te zeggen .  

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:20
Helemaal mee eens,ik trap er ook nog steeds in,maar ik moet wel zeggen dat ik soms ook echt hele leuke reakties krijg waar ik echt blij van word en dan denk ik,och daar doe ik het voor.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 14:41
Hm, ik snap jullie wel en ik ben het ook met jullie eens... Maar... Nu hoop ik alleen dat ik de laatste tijd niemand beledigd heb! Mocht ik iemand vergeten zijn te bedanken dan via deze weg alsnog. Door drukte is het niet altijd gelukt om mijn mail bij te houden (welke drukte zal ik in een ander item laten zien ). Normaal laat ik altijd wel wat van me horen!
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:11
ik krijg meestal toch wel een lief bericht terug als ik iemand help
en zie ik niets terug dan zullen we druk zijn met haken of wat dan ook
geen nieuws is goed nieuws en ik ben blij met de mensen die wel de tijd nemen of hebben om te bedanken. 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:20
@ cozz,

"zie ik niets terug dan zullen we druk zijn met haken of wat dan ook
geen nieuws is goed nieuws en ik ben blij met de mensen die wel de tijd nemen of hebben om te bedanken"

Dat ben ik niet met je eens hoor :-)
Ze hebben wel de tijd om hun vraag ivm een gezocht patroon bij iedereen te deponeren maar geen tijd om 2 woorden zoals "dank je" terug te sturen!!! Dat kan er bij mij niet in.
sommigen zijn zelfs niet in staat een 'mag ik aub...' of 'is het mogelijk...'  -> er zijn er die het kunnen arrangeren om op een dwingende manier een patroon te vragen... Daar haak ik sowieso op af.
Een eenvoudige beleefde respectvolle vraag is bij mij een basis en dan wil ik echt gerust helpen hoor, want dan weet je dat dit respect wederzijds is...

Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:35
geen nieuws, goed nieuws, nee zo werkt dat hier niet bij, geen bedankje terug is toch een beetje onbeleefd hoor, zo ben ik op gevoed, waarderen wat een ander voor je doet, je kan iets vergeten maar daar kom je altijd op terug, nee geen nieuws, geen patronen meer
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:55
Wat is het nu voor moeite : patroon is binnen, bedankt!    Dit is het minste wat je doet.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 15:57
helemaal mee eens, daar hoef ik niks meer aan toe te voegen
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 17:01
Ben het met je eens dat een simpel dank je wel toch zeker op zijn plaats is. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen de keren dat ik iemand heb kunnen helpen ook altijd een heel enthousiast dank je wel heb ontvangen. Ik heb dus niet de bovenstaande ervaringen.
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 17:09
Een dank je wel is toch het minste wat je kunt doen of ben ik nu zo hopeloos ouderwets, dat zal het zijn!!!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 November 2013 om 17:13
tuurlijk zijn er heel wat mensen die je wel dankbaar zijn voor je hulp!!!!
maar die enkelingen kunnen toch een domper zetten op je goede gevoel
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns