Dank je wl |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 November 2013 om 12:00 |
Soms vragen mensen een patroon, in mijn geval moet ik dan de externe harde schijf aansluiten en zoeken, even wat werk natuurlijk. Wat ik dan wel eens jammer vind is dat je niet altijd, dank je we, terug krijgt.
Ben ik nu zo'n "teut" , wilde gewoon jullie mening daarover ook eens polsen
|
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee hoor meid dat is geen raar gevoel dat je daar bij heb, ik doe het niet meer, het is jammer voor de goede mensen, maar of je krijg gezeik of ze kunnen niet eens dank je wel zeggen, of ze stellen een vraag en daar doe je dan heel veel moeite voor maar je hoort er nooit meer wat van, ik vraag niks en ik geef niks, niet aardig ? dat moet dan maar, ik heb al zo vaak mijn neus gestoten en zolang hij zeer blijft doen doe ik helemaal niks meer
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
je bent absoluut niet alleen hoor!!!!!
de enkelingen die een gemeend 'dank je wel' zeggen zijn helaas op 1 hand te tellen. net zoals bij jou staan mijn patronen ook op een externe harde schijf. Ik ben al geleerd er geen moeite meer voor te doen. Zoeken mensen iets specifieks, dan wil ik - als ik zin heb - wel op zoek gaan naar een link, maar daar blijft het verder bij. Alhoewel.... voor aangename hobbydoosjes wil ik toch wel eventjes meer moeite doen hoor :-) een ander voorbeeld is : in juli zoekt iemand een italiaans tijdschrift met een paar fantastische patronen van handtassen in ( en andere leuke dingen), enkel te bestellen in Italie. Ik heb er een vriendin wonen en zou haar in augustus ook bezoeken. Ik heb mijn vriendin gevraagd het magazine te bestellen ( online hier 11€, in Italie net geen 5€). Was er zelf benieuwd naar eerlijk gezegd. Ik was heel blij met het tijdschrift, het is prachtig en ben met een tevreden gevoel naar huis gekomen. ik laat vriendelijk de dame in kwestie weten ( via mail, pm én in het topic) dat ik het magazine in mijn bezit heb en dat ik haar het patroon wou doormailen als ze mij liet weten welk patroon het juist was, ik dit met plezier zou doen, gratis.... ze hoefde niet te betalen, had ik geen probleem mee. ik heb nada, niks, nul de botten reactie ontvangen!!! maar heb wel in haar profiel gezien dat ze wel nog is ingelogd op het forum, dus mijn antwoord op het topic, de pm,... moet ze zeker hebben ontvangen... |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
niets meer aan toe te voegen....helemaal mee eens
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Crejann
Duizendpoot Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor je bent geen teut, het is helemaal waar wat je schrijft. Het is mij ook al vaak overkomen, jammer...... Groet Crejann
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
het maakt wel verschil als iemand binnen komt vliegen alleen om een patroontje te scoren. daar loop ik niet zo snel meer voor. meestal heb je snel door of het serieus is of niet . en iemand bedanken vind ik normaal . je hebt er toch tijd in gestoken . maar meestal krijg ik wel een bedankje .
|
|
oant Sjen
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is verschillend. Soms kun je blij zijn dat ze geen email adres hebben staan. Komt er geen reactie op de vraag naar een adres weet je al genoeg. Je krijgt inderdaad wel eens geen bedankje, dan stuur ik een vraag of ze het wel gekregen hebben. Krijg je soms wel, soms niet antwoord. Maar er zijn er genoeg die per kerende post reageren. Ik hoop dan maar steeds, dat ik zelf wel een bedankje stuur en het niet vergeet.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op den duur weet je wel voor wie je moeite wilt doen en waar je dan ook een bedankje van krijgt.
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor de echte vaste hobbydozen ga ik nog weleens speciaal opzoek gezien ik een neus heb om bepaalde dingen te vinden maar heb ik het idee dat iemand alleen maar komt vissen naar een bepaald patroon. wat ook nog vrij vaak een betaald patroon blijkt te zijn heb ik gemerkt. dan krijgen ze niet
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier hetzelfde eigenlijk als bij Lidwina wanneer ik geen reaktie heb gehad vraag ik het eerst even of het ontvangen is soms kan post tussen een heleboel spam terecht komen als je iet verkeerd doet.
En wanneer er geen e.mail adres bij staat dan kopieer ik vaak het stukje uitleg van magtelt en zet dat als antwoord neer wordt daar niet op gereageerd dan ga ik ook niet meer verder op het verzoek in. Verder weet ik intussen ok wel wie ik wel en niet kan sturen. Ik weet van mezelf dat ik altijd terug reageer maar dat ik het een enkele keer ook weleens vergeet. Maar ik ben gewoon altijd blij als mensen de moeite doen om een patroon te sturen dat ik het gewoon dan ook een plicht vind om te bedanken. Wat is er nu makkelijker om even op de beandwoord knop van je e.mail te klikken en bedankt te zeggen .
|
|
sjaak
Hobbywonder Lid sinds: 30 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 587 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal mee eens,ik trap er ook nog steeds in,maar ik moet wel zeggen dat ik soms ook echt hele leuke reakties krijg waar ik echt blij van word en dan denk ik,och daar doe ik het voor.
|
|
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hm, ik snap jullie wel en ik ben het ook met jullie eens... Maar... Nu hoop ik alleen dat ik de laatste tijd niemand beledigd heb! Mocht ik iemand vergeten zijn te bedanken dan via deze weg alsnog. Door drukte is het niet altijd gelukt om mijn mail bij te houden (welke drukte zal ik in een ander item laten zien ). Normaal laat ik altijd wel wat van me horen!
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik krijg meestal toch wel een lief bericht terug als ik iemand help
en zie ik niets terug dan zullen we druk zijn met haken of wat dan ook geen nieuws is goed nieuws en ik ben blij met de mensen die wel de tijd nemen of hebben om te bedanken.
|
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ cozz,
"zie ik niets terug dan zullen we druk zijn met haken of wat dan ook
geen nieuws is goed nieuws en ik ben blij met de mensen die wel de tijd nemen of hebben om te bedanken" Dat ben ik niet met je eens hoor :-) Ze hebben wel de tijd om hun vraag ivm een gezocht patroon bij iedereen te deponeren maar geen tijd om 2 woorden zoals "dank je" terug te sturen!!! Dat kan er bij mij niet in. sommigen zijn zelfs niet in staat een 'mag ik aub...' of 'is het mogelijk...' -> er zijn er die het kunnen arrangeren om op een dwingende manier een patroon te vragen... Daar haak ik sowieso op af. Een eenvoudige beleefde respectvolle vraag is bij mij een basis en dan wil ik echt gerust helpen hoor, want dan weet je dat dit respect wederzijds is... |
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
geen nieuws, goed nieuws, nee zo werkt dat hier niet bij, geen bedankje terug is toch een beetje onbeleefd hoor, zo ben ik op gevoed, waarderen wat een ander voor je doet, je kan iets vergeten maar daar kom je altijd op terug, nee geen nieuws, geen patronen meer
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is het nu voor moeite : patroon is binnen, bedankt! Dit is het minste wat je doet.
|
|
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
helemaal mee eens, daar hoef ik niks meer aan toe te voegen
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben het met je eens dat een simpel dank je wel toch zeker op zijn plaats is. Maar ik moet er eerlijk bij zeggen de keren dat ik iemand heb kunnen helpen ook altijd een heel enthousiast dank je wel heb ontvangen. Ik heb dus niet de bovenstaande ervaringen.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Een dank je wel is toch het minste wat je kunt doen of ben ik nu zo hopeloos ouderwets, dat zal het zijn!!!!
|
|
lollibol
Post Options
Thanks(0)
|
tuurlijk zijn er heel wat mensen die je wel dankbaar zijn voor je hulp!!!!
maar die enkelingen kunnen toch een domper zetten op je goede gevoel
|
|
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |