patroon meisjesmuts |
Reageer ![]() |
Autheur | |
anna34 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2013 Status: Offline Points: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 November 2013 om 19:52 |
Dag allemaal,
Ik heb een mooie col gebreid voor mijn dochter met wibra wol naald 10, rondgebreid. Ik hoop dat ie ook mooi blijft in het dragen.Ik wil er wel een muts bijmaken, maar ben wel een beginner. Ik zou wel weer mijn fijne knit pro breinaalden willen gebruiken. Ik zoek me alleen naar naar een patroon dat als beginner leesbaar is. Weten jullie misschien een leuk patroon MT meisje zes jr. Gehaakt mag ook, maar we Met nr 10.Een beanie wordt wel gewaardeerd hier. Anna . |
|
![]() |
|
Crejann ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Februari 2012 Status: Offline Points: 271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op onderstaand blog vind je patronen van gehaakte mutsen, er staat ook een tutorial aan de rechterkant over het passend maken van een muts Crejann
|
|
![]() |
|
anna34 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2013 Status: Offline Points: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dank!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |